  • 1. Data: 2004-09-20 21:47:29
    Temat: ilość spraw
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Czy ktoś się orientuje, ile spraw ma do rozpoznania sędzia w sądzie karnym ?
    Ile przeprowadza rozpraw ?
    Czy to prawda, że pracuje dwa dni w tygodniu ?

    Marek

  • 2. Data: 2004-09-21 05:17:32
    Temat: Re: ilość spraw
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Marek napisał(a) w wiadomości

    > Czy to prawda, że pracuje dwa dni w tygodniu ?

    Nie prawda.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-09-21 05:55:30
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Johnson"

    > użytkownik Marek napisał(a) w wiadomości

    > Nie prawda.

    Ale gdy pytałem się w sądzie o termin mojej rozprawy, powiedziano mi, że
    szybko nie będzie, bo sędzia orzeka dwa razy w tygodniu !

    Marek

  • 4. Data: 2004-09-21 07:35:02
    Temat: Re: ilosc spraw
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/21/2004 7:55 AM, Marek wrote:
    > Użytkownik "Johnson"

    > Ale gdy pytałem się w sądzie o termin mojej rozprawy, powiedziano mi, że
    > szybko nie będzie, bo sędzia orzeka dwa razy w tygodniu !

    Owe orzeczenia dotyczą konkretnych spraw, z którymi sędzia musi być
    zaznajomiony - ponadto, gdy np. przewodniczy, to też pracuje, nawet
    jeżeli nie kończy sie orzeczeniem - wszystko to wymaga czasu.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-09-21 10:27:41
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Marek napisał(a) w wiadomości

    > Ale gdy pytałem się w sądzie o termin mojej rozprawy, powiedziano mi, że
    > szybko nie będzie, bo sędzia orzeka dwa razy w tygodniu !
    >
    > Marek

    A pytanie było o dni sesyjne, czy o dni pracy ??
    Zresztą dwa dni sesyjne ma tylko Przewodniczący Wydziału i Prezes Sądu. Inni
    3-5. Zależnie od obciążania Wydziału.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-09-21 10:28:22
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 23:47:29 +0200, Marek <m...@i...pl>
    napisał:

    > Czy ktoś się orientuje, ile spraw ma do rozpoznania sędzia w sądzie
    > karnym ?
    > Ile przeprowadza rozpraw ?
    > Czy to prawda, że pracuje dwa dni w tygodniu ?

    Jeżeli przez "pracuje" rozumiesz przewodniczenie na rozprawie to tak,
    "pracuje" dwa dni w tygodniu. Ale oprócz tego pracuje także poza salą
    rozpraw. Jak sądzisz ile czasu trwa napisanie jednego uzasadnienia do
    wyroku?

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 7. Data: 2004-09-21 10:50:23
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > "pracuje" dwa dni w tygodniu. Ale oprócz tego pracuje także poza salą
    > rozpraw. Jak sądzisz ile czasu trwa napisanie jednego uzasadnienia do

    2 sesje w tygodniu ?? Mało gdzie jest tak dobrze.
    Uzasadnienie piszę się od 20 minut do 3 miesięcy, zależy od sprawy.

    --
    JOHNSON :)

  • 8. Data: 2004-09-21 15:46:05
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

> [...]
    > "pracuje" dwa dni w tygodniu. Ale oprócz tego pracuje także poza salą
    > rozpraw. Jak sądzisz ile czasu trwa napisanie jednego uzasadnienia do

    A co robi poza salą rozpraw ? Czy do zadań sędziego nie należy właśnie
    prowadzenie rozpraw ?

    Marek

  • 9. Data: 2004-09-21 15:56:17
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Marek napisał
    > A co robi poza salą rozpraw ? Czy do zadań sędziego nie należy
    właśnie
    > prowadzenie rozpraw ?

    Uwazasz, ze do rozprawy sedziowie w ogole sie nie przygotowuja?
    Jasne... akta sprawy maja 50 tomow, 5 minut przed wokanda wystarczy je
    przeleciec wzrokiem. Ktos pisal o uzasadnieniach... Przeciez w
    ostatecznosci mozna je pisac w domu.
    Taaa.. fajnie byc sedzia... dwa dni tylko pracujesz...

    Gosia

  • 10. Data: 2004-09-21 16:04:37
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MałGosia" <

> [...]
    > ostatecznosci mozna je pisac w domu.
    > Taaa.. fajnie byc sedzia... dwa dni tylko pracujesz...

    Wszystkie sprawy mają po 50 tomów i sędziowie piszą setki uzasadnień
    miesięcznie ?

    Marek