  • 1. Data: 2004-09-20 20:16:54
    Temat: sprzedaż wzorów dokumentów pod openoffice
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Mam opracowane ciekawe wzory dokumentów pod openoffice. Dokumenty zawierają
    makra i są tworzone od początku do końca przeze mnie w programie OO

    Czy mogę takie dokumenty legalnie sprzedać (klienci są)
    Nie chce sprzedawać samego programu a jedynie opracowane przeze mnie
    dokumenty. Czy takie coś jest legalne?

    PawełJ

  • 2. Data: 2004-09-20 20:35:35
    Temat: Re: sprzedaż wzorów dokumentów pod openoffice
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 20/09/2004 22:16, PawełJ wrote :
> [...]
    >
    > Czy mogę takie dokumenty legalnie sprzedać (klienci są)
    > Nie chce sprzedawać samego programu a jedynie opracowane przeze mnie

    Pewnie że jest. Zarejestruj działalność gospodarczą, płać podatki i ZUS
    i będzie wszystko OK.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 3. Data: 2004-09-21 04:41:46
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Pewnie że jest. Zarejestruj działalność gospodarczą, płać podatki i ZUS
    > i będzie wszystko OK.
    Z tym nie problem. Chodzi mi o licencję samego openoffice. Czy dzięki temu
    prohramowi można zarabaiać

    PawełJ

  • 4. Data: 2004-09-21 08:50:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ZUS
    > Z tym nie problem. Chodzi mi o licencję samego openoffice. Czy dzięki
    temu
    > prohramowi można zarabaiać

    mozna, mozesz tez sprzedawac OpenOffice, nie mozesz tylo ukrywac/zminiac
    licencji na jakiej zostal wydany.

    P.

  • 5. Data: 2004-09-21 20:04:52
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Przemek R. napisał(a):
    > mozna, mozesz tez sprzedawac OpenOffice, nie mozesz tylo ukrywac/zminiac
    > licencji na jakiej zostal wydany.

    Samego OpenOffice chyba sprzedać nie możesz, ale nośnik i owszem.

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2004-09-21 20:56:45
    Od: marian <m...@n...gazeta.pl>

    adamb wrote:

    > Samego OpenOffice chyba sprzedać nie możesz, ale nośnik i owszem.

    Oczywiscie, ze mozesz , o ile zrobisz tak jak pisze Przemek R! I na dodatek
    nie musisz nikogo pytac. Zajrzyj zreszta do kiosku i sam sie przekonaj.

    marych