  • 11. Data: 2011-06-23 19:34:09
    Temat: Re: sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    " basetla" <b...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:itvrpp$lcq$1@inews.gazeta.pl...
    > 1. mieszkanie komunalne
    > 2. od grudnia 2006 czynsz jest płacony regularnie co miesiąc, także media.
    > Jest dowód w postaci wyciągu opłat z banku.
    > 3. były luki w płaceniu w 2005 i 2006, 2006 został uregulowany w całości.
    > 4. pozew obejmuje żądanie zapłaty od 1995 r., czynsz był płacony, ale bank
    > PKO
    > BP nie przechowuje dokumentów powyżej 5 lat.

    Przechowuje, tyle, że zarchiwizowane i pobierają słoną opłatę za
    udostępnienie. Tylko forma pisemna, na gębę nikt nic nie wyda i będzie
    twierdził, że tylko 5 lat.

  • 12. Data: 2011-06-23 19:35:12
    Od: " basetla" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co "dlaczego"?

    Panowie - nigdy nie opłacałam czynszu w administracji osobiście - od zawsze
    robiły to - na moje zlecenie, banki. Zatem nie mogę mieć pokwitowań. Mam
    dowody wpłaty.
    Poza tym: hasło 'przedawnienie' - to chyba tylko hasło? Nie jest potrzebny
    paragraf? i jak uzasadnić sprzeciw - też jednym słowem - przedawnienie? To
    jest poważny problem dla mnie, bowiem termin mi się kończy.
    Poproszę zatem bardziej łopatologicznie :)
    b.

  • 13. Data: 2011-06-23 19:35:21
    Od: " basetla" <b...@g...pl>

  • 14. Data: 2011-06-23 19:37:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.06.2011 21:22), Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co "dlaczego"?

    Dlaczego pokwitowanie zapłaty za czynsz ma stanowić pokwitowanie
    poprzednich?

    p. m.

  • 15. Data: 2011-06-23 19:45:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " basetla" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest poważny problem dla mnie, bowiem termin mi się kończy.
    > Poproszę zatem bardziej łopatologicznie :)

    Paragraf nie jest potrzebny. Piszesz, że roszczenia nie uznajesz, bowiem
    Twoim zdaniem zapłaciłeś. Jednocześnie zwracasz uwagę, że roszczenie jest
    przedawnione.

  • 17. Data: 2011-06-23 19:47:26
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-23 21:37, mvoicem pisze:

    > Dlaczego pokwitowanie zapłaty za czynsz ma stanowić pokwitowanie
    > poprzednich?

    Nie wiem jak to jest w innych wspólnotach/administracjach, ale u mnie co
    kwartał każdy dostaje "rozliczenie" (potwierdzenie salda) z podpisem
    księgowego. To m. in. oznacza, że nie jest winien nic ponad to, co tam
    napisano.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 16. Data: 2011-06-23 19:47:26
    Od: " basetla" <b...@g...pl>

    Andy Niwiński <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > >
    > Przechowuje, tyle, że zarchiwizowane i pobierają słoną opłatę za
    > udostępnienie. Tylko forma pisemna, na gębę nikt nic nie wyda i będzie

    od 8 lat nie mam tam rachunku. Czy muszę sądowi udowadniać płatności za ileś
    lat wstecz? Tym bardziej, że chcę odpowiedzieć sprzeciwem na ten nakaz
    zapłaty? Zatem - co jest przedawnieniem a co nie jest i jak się to liczy w
    przypadku czynszu?
    b.

  • 18. Data: 2011-06-23 19:55:14
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    > zapłaty? Zatem - co jest przedawnieniem a co nie jest i jak się to liczy w
    > przypadku czynszu?

    a o googlu słyszałaś? Wychodzi na 1szym miejscu

    jk

  • 19. Data: 2011-06-23 20:02:47
    Od: " basetla" <b...@g...pl>

    Maruda <m...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > kwartał każdy dostaje "rozliczenie" (potwierdzenie salda) z podpisem
    > księgowego. To m. in. oznacza, że nie jest winien nic ponad to, co tam

    to nie jest wspólnota, to mieszkanie komunalne. Chętnie zmienię jego status,
    ale póki co, to muszę wybrnąć z tego problemu.
    b.

  • 20. Data: 2011-06-23 20:09:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > 2) Pokwitowanie kolejnego czynszu stanowi pokwitowanie poprzednich - o
    > ile takie pokwitowanie masz.

    A to jakieś wymysł jest.

    --
    @2011 Johnson