  • 1. Data: 2011-06-23 17:06:01
    Temat: sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu
    Od: " basetla" <b...@g...pl>

    1. mieszkanie komunalne
    2. od grudnia 2006 czynsz jest płacony regularnie co miesiąc, także media.
    Jest dowód w postaci wyciągu opłat z banku.
    3. były luki w płaceniu w 2005 i 2006, 2006 został uregulowany w całości.
    4. pozew obejmuje żądanie zapłaty od 1995 r., czynsz był płacony, ale bank PKO
    BP nie przechowuje dokumentów powyżej 5 lat.

    Chcę napisać sprzeciw od tego nakazu zapłaty. Czy da się ? Na co się mam powołać?

    basetla

  • 2. Data: 2011-06-23 18:10:37
    Temat: Re: sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    > Chcę napisać sprzeciw od tego nakazu zapłaty. Czy da się ? Na co się mam
    > powołać?

    czy lata only

    jk

  • 3. Data: 2011-06-23 18:29:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " basetla" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > BP nie przechowuje dokumentów powyżej 5 lat.
    >
    > Chcę napisać sprzeciw od tego nakazu zapłaty. Czy da się ? Na co się mam

    1) Przedawnienie
    2) Pokwitowanie kolejnego czynszu stanowi pokwitowanie poprzednich - o ile
    takie pokwitowanie masz.

  • 4. Data: 2011-06-23 19:01:22
    Od: " " <b...@g...pl>

    > Użytkownik " basetla" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1) Przedawnienie
    > 2) Pokwitowanie kolejnego czynszu stanowi pokwitowanie poprzednich - o ile
    > takie pokwitowanie masz.

    Mam dowody wpłat z banku [wykaz papierowy]. Opłaty były wnoszone via bank
    (przelewy internetowe) - też mam to w formacie pdf.

  • 5. Data: 2011-06-23 19:01:52
    Od: " basetla" <b...@g...pl>

  • 6. Data: 2011-06-23 19:10:19
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    > A dlaczegóż to?

    a z koliną gadasz?

  • 7. Data: 2011-06-23 19:10:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.06.2011 20:29), Robert Tomasik wrote:
    > 2) Pokwitowanie kolejnego czynszu stanowi pokwitowanie poprzednich - o
    > ile takie pokwitowanie masz.

    A dlaczegóż to?

    p. m.

  • 8. Data: 2011-06-23 19:22:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mam dowody wpłat z banku [wykaz papierowy]. Opłaty były wnoszone via bank
    > (przelewy internetowe) - też mam to w formacie pdf.

    No to 2 pkt odpada. Zostaje przedawnienie.

  • 9. Data: 2011-06-23 19:22:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A dlaczegóż to?

    Co "dlaczego"?

  • 10. Data: 2011-06-23 19:32:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-23 21:22, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik " basetla" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to 2 pkt odpada. Zostaje przedawnienie.

    W ogóle ten punkt 2 to jakiś ni w tę, ni we w tę jest. Czyli jak
    przychodzę do spółdzielni zapłacić za czerwiec, to pani może mi nie
    wydać pokwitowania, jeśli nie ma możliwości sprawdzenia, czy nie zalegam
    za poprzednie miesiące? Po co to w ogóle jest i czemu służy?

    --
    Liwiusz