  • 11. Data: 2004-09-21 08:43:35
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Czy tak naprawde to nie chcemy zmienic tego
    > prawa, aby bronilo nas, wolimy aby bylo dogodne dla zloczyncow.

    co do calego postu wypowiadac sie nie bede, bo nie wiem jak pomoc, ale
    zaostrzenie prawa
    (nie chodzi o skierownaie na leczenie po odsiadce, ale o zamykanie "na
    gebe") bardziej by zaszkodzilo
    niz pomoglo.
    To by bylo bardzo wygodne pozbywanie sie "zbednych" osob. (niewinnych
    oczywiscie)
    P.

  • 12. Data: 2004-09-21 08:44:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To TEZ mamy na uwadze..... ale chcialabym aby problem zostal rozwiazany
    raz
    > na zawsze i to jeszcze zgodnie z prawem.... ale mam wymagania, co? :-))

    no i co, zamkna go na chwile i pozneij znow wypuszcza, pomysl szerszenia
    jest wrecz idealny :)

    P.

  • 13. Data: 2004-09-21 08:49:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    a ja z innej beczki mam pytanie.

    Co uwazasz o homoseksualistach?

    P.

  • 14. Data: 2004-09-21 08:56:24
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Beatka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiecie co , niepotrzebnie chyba tu napisalam.Nie mam czasu na potyczki
    > slowne i bronienie swojego zdania, ktorego i tak nie zmienie - dla moich
    > dzieci ten czlowiek jest zagrozeniem. Ide szukac porady gdzie indziej.
    Oby
    > nie do takich prawnikow jak niektorzy tutaj...

    Tu nie są "darmowe porady prawne online". To jest lista dyskusyjna, na
    którą może pisać każdy.

    vertret

  • 15. Data: 2004-09-21 09:01:59
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Beatka" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gebe") bardziej by zaszkodzilo
    > niz pomoglo.
    > To by bylo bardzo wygodne pozbywanie sie "zbednych" osob. (niewinnych

    A mi chodzi jedynie o przymusowe leczenie pedofila po wyjsciu na wolnosc!
    Dlaczego nie mozna tego wprowadzic "od reki" lub chociaz w ciagu miesiaca,
    dwoch? Od paru lat slysze glosy, ze trzeba to wprowadzic, ale ... sie nie
    wprowadza...Dlaczego? To mnie dziwi.
    Poza tym uwazam, ze wiezienie to nie tedy droga - jakies dlugofalowe
    leczenie goscia w psychiatryku raczej.Co tu moze pomoc wiezienie? Uwazam, ze
    nic.

  • 16. Data: 2004-09-21 09:08:16
    Od: "Beatka" <b...@o...pl>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Beatka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tu nie są "darmowe porady prawne online". To jest lista dyskusyjna, na
    > którą może pisać każdy.
    >
    > vertret

    Dlatego napisalam i ja. Majac nadzieje, ze uzyskam odpowiedz na moje
    pytanie.
    A sa gdzies "darmowe porady prawne online"? Chetnie skorzystam.Powaznie
    mowie.

  • 17. Data: 2004-09-21 09:19:21
    Od: "Bungo" <p...@o...pl>

    > Juz zwariuje chyba.Prosze o pomoc, rade, cokolwiek. Nieszczescie wisi w
    > powietrzu ......

    Prawda jest, ze dopoki nic nie zrobi, nie ma podstaw do dzialania. Skoro
    jednak juz zaczepia dzieci, to znaczy, ze cos robi i policja powinna sie tym
    zajac.
    Zainteresuj sprawa lokalne media - ze policja zwleka z interwencja.

    Bungo

  • 18. Data: 2004-09-21 09:29:26
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zloz po prostu zawiadomienie o przestepstwie.
    jakim?

    Przyglądaniu się dziecka rozporkowi?
    Zamiar? Usiłowanie?
    p.
    W,

  • 19. Data: 2004-09-21 09:57:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ciosgr$mjl$1@atlantis.news.tpi.pl>, Wirtualna wrote:
    > jakim?
    > Przyglądaniu się dziecka rozporkowi?
    > Zamiar? Usiłowanie?

    Nie musi dokonywać klasyfikacji. Wystarczy podejrzenie.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2004-09-21 10:09:36
    Od: tan <a...@a...invalid>

    Beatka wrote:
    > Sytuacja jest taka : na wiosne wyszedl z wiezienia, odsiedzial ok.5 lat za
    > molestowanie dzieci
    [...]
    > Sprowadza sobie chlopcow,sa to dzieci zaniedbane, puszczone
    > samopas na caly dzien ( a moze i noc) na ulice, brudne.Ja kilka razy
    > widzialam jedynie jak szedl w strone domu z nimi, ale wg relacji sasiadow
    > schodzi z nimi do piwnicy (tzn, zawsze z jednym chlopcem).
    [...]
    > Juz zwariuje chyba.Prosze o pomoc, rade, cokolwiek. Nieszczescie wisi w
    > powietrzu ......

    A ja z innej beczki:
    Prosisz o poradę, "co z nim zrobić". Ale wnosząc z Twojego postu
    to chcesz to zrobić "w białych rękawiczkach", tak "by się nie
    pobrudzić". Zupełnie bez wysiłku. Uważasz, że człowiek zagraża
    Tobie lub Twoim bliskim więc chcesz by ktoś Tobie pomógł.
    A ja mam pytanie: Wiedziałaś jaki on jest. Wiedziałaś, że
    siedział za pedofilię i widziałaś, że sprowadza sobie chłopców.
    Co zrobiłaś dla tych dzieci? Czy widząc jak idzie w strone domu
    z nimi poszłaś za nim? Czy zeszłaś do piwnicy by pomóc dzieciom?
    Jeżeli sama się bałaś to mogłaś poprosić męża albo sąsiada. Albo
    zejść w towarzystwie 2-3 sąsiadek. Zrobiłas tak?
    Jeżeli nie to czy dlatego, że to nie było Twoje dziecko, czy też
    dlatego, że było to brudne i zaniedbane dziecko - czyli i tak
    się nim nikt nie zajmuje.

    Myślę, że gdybyś zadziałała widząc, że on molestuje inne dzieci
    i przyłapała go na gorącym uczynku wraz z dzieckiem to już dawno
    by wrócił do więzienia. Zeznania świadków, którzy pryłapali by
    go w piwnicy + zeznania dziecka na pewno by zrobiły swoje. A co
    najważniejsze uratowała byś psychikę jednego dziecka. Ale do
    tego trzeba działać a nie przyglądać się z bezpiecznej
    odległości a potem prosić o porady.

    Twoja postawa kojarzy mi się z kimś kto patrzy przez wizjer jak
    mordują sąsiada bo węszy sensację. Ale sąsiadowi nie pomoże.
    Natomiast gdy ktoś się włamuje do jego domu to podnosi wielki
    krzyk i ma pretensje, że sąsiedzi jemu pomóc nie chcą.

    Życzę Ci powodzenia w zwalczaniu typka. Ale pomyśl też o innych
    dzieciach. Twój syn też może się pobrudzić w piaskownicy na
    sąsiednim osiedlu. Tam może nikt go nie znać. A tam może mieszkać
    inny pedofil. Czy mieszkańcy tamtego osiedla zareagują gdy
    będzie go prowadził do swojej piwnicy? Czy może będą myśleli
    tylko o bezpieczeństwie swoich pociech?

    Pozdrawiam.

    --
    tan