  • 11. Data: 2012-02-24 14:55:36
    Temat: Re: "rownosc" wobec prawa... niebezpieczny podpalacz na wolnosci!
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Przemek napisał(a) :
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4f45fbab$1@news.home.net.pl...

    > A możesz podać dane tego bahora? Bo w razie czego na przyszlosc tatus z
    > takimi koneksjami to jak znalazl....

    A ja mam pytanie. Czy napisanie w notatce prasowej np. "Śródmiejska
    prokuratura postawiła Jackowi T., synowi znanego adwokata Hipolita
    Toczka, zarzut spowodowania pożaru..." nie stanowiłoby naruszenia prawa?
    (Dla dociekliwych - imię i nazwisko adwokata zmyśliłem, niestety nie
    znam tego, he, he, zacnego rodu)

    Oczywistym jest, że Mirosław H., "syn znanego kosmonauty", był łatwo
    identyfikowalny. W końcu tych kosmonautów tak wielu nie mamy. Z
    kolei sam adwokat nie jest o nic oskarżony, więc jego nazwisko nie
    musi być utajnione. W takim kontekście może jednak musi. A co z
    imieniem adwokata?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 12. Data: 2012-02-24 19:47:51
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 23 Lut, 12:22, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:

    > A możesz podać dane tego bahora?  Bo w razie czego na przyszlosc tatus z
    > takimi koneksjami to jak  znalazl....

    Za weszlo.com chodzi o Jacka Tomczaka. Tatus chyba tez ma nazwisko
    skrocone...

    http://www.weszlo.com/news/9547-Ludzie_listy_pisza_a
    _zycie_pisze_scenariusze

  • 13. Data: 2012-02-27 07:20:48
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-02-23 12:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Ooo, ładnie... O jeszcze ta [piiiiiiiiiip] w todze dane świadka ujawniła!
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Skandal-w-war
    szawskim-sadzie-ujawniono-dane-swiadka,wid,14275502,
    wiadomosc.html?_ticrsn=5&ticaid=6df8d

    hmm sedzia iwona konopka... znajome to nazwisko

    http://www.sadistic.pl/andrzej-czajka-i-iwona-konopk
    a-vt94435.htm
    http://niepoprawni.pl/content/policjant-sadysta-andr
    zej-czajka-sedzina-iwona-konopka-na-liscie-hanby
    http://gasipies.nowyekran.pl/post/42450,nie-uwierzyc
    ie-sedzia-iwona-konopka-rok-2011-naszej-ery-w-po

  • 14. Data: 2012-02-27 07:40:46
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2012-02-23 09:41, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > tego niebezpiecznego maniaka lub przynajmniej przymusowej hospitalizacji?
    >
    > Chodzi o tego podpalacza z Warszawy, bachora "znanego adwokata"...

    ale masz pretensje, że nie zastosowano tymczasowego aresztowania ??

    Czemu ku*wa nie masz pretensji, że jego proces nie ruszył ??? Banda
    obiboków w sędziowskich togach się opierdala. Organizacyjnie też do dupy
    są święte krowy, którym można naskoczyć. O to powinieneś mieć pretensje.

  • 15. Data: 2012-02-28 11:23:29
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 08:41:19 +0100, Alek napisał(a):

    > A'propos równości wobec prawa:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/gw-komornik-za-slaby-
    na-ojca-rydzyka,1,5036074,wiadomosc.html

    "Komornik tłumaczy, że o. Rydzyk nie odbiera jego wezwań."

    Czyżby to oznaczało że jak nie odbiorę wezwania od komornika, to jestem
    ...bezkarny i nic ze mnie nie wyegzekwuje?
    Dziwne...widziałem komorników w akcji którzy bezceremonialnie w takich
    sytuacjach wchodzili do domów/mieszkań/firm dłużników i przystępowali do
    czynności.

    "Nie udało mu się też ustalić, czy Rydzyk ma jakiś majątek."
    B ie podjął czynności zmierzających do tego ustalenia.
    Tego komornika należy... WYKLUCZYĆ/ZWOLNIĆ czy jak to tam u nich się zwie.