  • 1. Data: 2012-02-21 13:52:07
    Temat: Prawomocny wyrok, egzekucja i podanie do publicznej wiadomości
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Witam
    Nie jestem biegły w prawie, a jak wiadomo prawo nie do końca logiczne
    jest...
    Ma parę pytań, do wiedzących.
    Sytuacja wygląda tak:
    Gośc mnie oszukał, odbył się proces, sprawa karna, gośc dostał 9 miesięcy
    bezwzględnego aresztu, plus zadośćuczynienie w formie 250 zł, plus sąd
    orzekł publikacje wyroku w serwisie Allegro.
    Wyrok się uprawomocnił 12.02 br.
    Gośc odbywa wyrok.
    Dostałem pouczenie jak nadać wyrokowi klauzulę wykonalności.

    Pytania:
    - jaka jest procedura opublikowania wyroku: czy ja mam to zrobić, czy
    gościo, czy napisać do Allegro i wysłać im odpis wyroku?
    - jak najrozsądniej podejść do odzyskania kasy (niby nie dużo, ale gość
    zaszeł mi za skóre bardzo i wielu osobom też), wyrok jest w takim trybie, że
    dopiero zadośćuczynienie spowoduje, że zacznie płynąć czas potrzebny do
    przedawnienia (może nieprecyzyjnie się wyrażam...). Niby mogę uruchomić
    komornika, ale pewnie gość jest w więzieniu i nic nie ma, ale może coś
    zarabia - czy jestem się w staniejakoś dowiedziec?
    Może do gościa zadzwonić do więzienia i się dogadać, niech płaci po 50
    zł/m-c a jak nie to....?
    Za wszelką pomoć będę wdzięczny
    pozdr.
    gr

  • 2. Data: 2012-02-22 19:14:20
    Od: "Tercet" <t...@g...com>

    > Może do gościa zadzwonić do więzienia i się dogadać, niech płaci po 50
    > zł/m-c a jak nie to....?

    Lepiej sprobuj sie tam dostac jak w Pirson Break ... tylko nie zapomnij
    wytatuowac drogi ucieczki ;)