  • 1. Data: 2012-02-23 08:41:15
    Temat: "rownosc" wobec prawa... niebezpieczny podpalacz na wolnosci!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    I na jakiej podstawie ten [censored] sąd nie zadecydował o areszcie dla
    tego niebezpiecznego maniaka lub przynajmniej przymusowej hospitalizacji?

    Chodzi o tego podpalacza z Warszawy, bachora "znanego adwokata"...

  • 2. Data: 2012-02-23 09:29:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-23 09:41, Andrzej Lawa pisze:
    > Chodzi o tego podpalacza z Warszawy, bachora "znanego adwokata"...

    Właśnie z tego powodu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-02-23 09:38:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2012 10:29, Liwiusz pisze:

    > Właśnie z tego powodu.

    No tak, powód realny znam... pytam się o oficjalny ;-/

  • 4. Data: 2012-02-23 11:13:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 23 Feb 2012 10:38:32 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    > No tak, powód realny znam... pytam się o oficjalny ;-/

    Ale to właśnie jest powód oficjalny ;)
    Czepiacie się chłopaka że kilkanaście samochodów podpalił - zdobywa tylko
    doświadczenie. Skoro w przyszłości sam będzie wziętym adwokatem albo innym
    notariuszem, to warto żeby poznał prawo również od środka i nauczył się jak
    to się robi żeby wykręcić się w absolutnie każdej sytuacji ;P

    Zresztą sąd chyba nie powinien stosować aresztu w sytuacji kiedy szansa na
    skazanie kogoś jest realnie bliska zeru.

  • 5. Data: 2012-02-23 11:22:52
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    wiadomości news:4f45fbab$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > tego niebezpiecznego maniaka lub przynajmniej przymusowej hospitalizacji?
    >
    > Chodzi o tego podpalacza z Warszawy, bachora "znanego adwokata"...

    A możesz podać dane tego bahora? Bo w razie czego na przyszlosc tatus z
    takimi koneksjami to jak znalazl....

  • 6. Data: 2012-02-23 11:32:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2012 12:13, Tomasz Pyra pisze:

    > Zresztą sąd chyba nie powinien stosować aresztu w sytuacji kiedy szansa na
    > skazanie kogoś jest realnie bliska zeru.

    Jakby wymiar sprawiedliwości działał prawidłowo, to szansa jego skazania
    byłaby bliska jedności... alternatywą byłoby przymusowe leczenie
    psychiatryczne.

    Swoją drogą ja mam nadzieję, że jak znowu będzie próbował, to go ktoś
    przyłapie i skurwysynowi kark skręci... Niechcący oczywiście, w
    "pomroczności jasnej".

  • 7. Data: 2012-02-23 11:42:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ooo, ładnie... O jeszcze ta [piiiiiiiiiip] w todze dane świadka ujawniła!

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Skandal-w-war
    szawskim-sadzie-ujawniono-dane-swiadka,wid,14275502,
    wiadomosc.html?_ticrsn=5&ticaid=6df8d

  • 8. Data: 2012-02-23 11:47:22
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-23 12:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Ooo, ładnie... O jeszcze ta [piiiiiiiiiip] w todze dane świadka ujawniła!
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Skandal-w-war
    szawskim-sadzie-ujawniono-dane-swiadka,wid,14275502,
    wiadomosc.html?_ticrsn=5&ticaid=6df8d

    No to pewnie tatulek juz naslal bylych SBekow od mokrej roboty na swiadka.

  • 9. Data: 2012-02-23 12:09:29
    Od: Sonn <c...@p...pl>

> [...]
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Skandal-w-war
    szawskim-sadzie-ujawniono-dane-swiadka,wid,14275502,

    To nie wiesz, że utajnienie tych danych byłoby naruszeniem prawa
    oskarżonego do obrony?

    90% sądów w uzasadnieniach postanowień o tymczasowym aresztowaniu podaje
    dane świadków.

    Był okres, że podawano w uzasadnieniach, że "za zastosowaniem
    tymczasowego aresztowania przemawiają zeznania świadka zawarte na karcie
    xxx akt sprawy", jednak to zostało uznane bodajże przez ETPC i nasz
    genialny SN właśnie za naruszenie prawa do obrony, bo podejrzany ma
    prawo do pełnego zaznajomienia się ze zgromadzonym przeciwko niemu
    materiałem.

    Debilizm powyższego nie wymaga chyba komentarza

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2012-02-24 07:41:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

> [...]
    > hospitalizacji?
    >
    > Chodzi o tego podpalacza z Warszawy, bachora "znanego adwokata"...

    A'propos równości wobec prawa:
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/gw-komornik-za-slaby-
    na-ojca-rydzyka,1,5036074,wiadomosc.html