  • 11. Data: 2004-09-21 11:00:30
    Temat: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:cip11q$ifu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dziekuje za skierowanie do odpowiedniego aktu prawnego, ale jakos bardziej
    > sobie cenie zdrowy rozsadek, niz jakas tam ustawe.
    słusznie, ja tak samo podchodze do zycia, szczegolnie w odniesieniu do
    ustaw:
    o podatku dochodowym od osob fizycznych
    prawo o ruchu drogowym

    nie place 40%, bo to wbrew rozsadkowi
    przejezdzam na czerwonym swietle, jesli nikt nie jedzie - bo uwazam, ze co
    tam jakas ustawa, skoro droga wolna.

    p.
    W,

  • 12. Data: 2004-09-21 11:09:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
    lekko parafrazujac sens twojego toku rozumowania

    jak widze, jesli ja i ty bysmy wystapili w takim programie i ja dla
    podniesienia ogladalnosci rozwale ci leb siekiera tez wszystko bedzie ok :)
    bo to tak tylko dla zabawy i wpywow z reklam

  • 13. Data: 2004-09-21 11:23:21
    Od: "Cabra" <beretta@+NET.pl>

> [...]
    :)
    > bo to tak tylko dla zabawy i wpywow z reklam

    hmm chyba troche przesadziles !? jednak chyba ustawa traktuje inaczej
    czlowieka a zwierze.. hmm ale moge sie mylic :(

    PZDR
    Cabra

  • 14. Data: 2004-09-21 11:47:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Cabra" <beretta@+NET.pl> napisał w wiadomości

    > hmm chyba troche przesadziles !? jednak chyba ustawa traktuje inaczej
    > czlowieka a zwierze.. hmm ale moge sie mylic :(

    w tym wypadku roznica jest tylko w wysokosci kary

  • 15. Data: 2004-09-21 12:33:34
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    MarekZ napisał(a):

    > No oczywiscie, ze nie ma. Przeciez z zalozenia wiadomo, ze to dla
    > zabawy. A skoro akurat tego rodzaju programy powoduja wzrost
    > wplywow z emisji reklam, to co, chcesz walczyc z obiektywnie

    jak ci sie nie podoba to nie ogladaj.. jakis przymus jest? ja tego nie
    ogladam i zyje.. i nie mam problemow z tym co pokazuje tv...

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 16. Data: 2004-09-21 13:35:01
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > :)
    > bo to tak tylko dla zabawy i wpywow z reklam

    Dobre, dobre :]. Na wszelki wypadek nie bede bral udzialu w programach, w
    ktorych bierze udzial szerszen :-). W sumie to przypuszczam, ze w niezbyt
    odleglej przyszlosci moze byc cos takiego jak "zabijanie na ekranie"
    (prawdopodobnie w jakiejs zawoalowanej formie, zacznie sie byc moze od
    programow w ktorych ochotnicy beda _naprawde_ ryzykowac wlasnym zyciem).
    Mysle, ze do tego daza te kolejne generacje reality-show, w koncu musza byc
    w pewien sposob coraz mocniejsze. Pewnie specjalisci od mediow juz dumaja
    jak by tu cos takiego wprowadzic. W literaturze s-f zostalo to opisane na
    wiele sposobow, wiec zaczatki koncepcji istnieja w swiadomosci ogolu.

    marekz

  • 17. Data: 2004-09-21 14:52:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Cabra" <beretta@+NET.pl> napisał w wiadomości

    > jednak chyba ustawa traktuje inaczej
    > czlowieka a zwierze...

    pewnie na korzyść zwierza...

    Alek

  • 18. Data: 2004-09-21 17:27:23
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    szerszen wrote:
    > a mianowicie o zarabanie siekiera pytona, przez jakiego przyglupiego debila
    > i wyemitowanie tego przez telewizje
    > jak sie takie cos ma do ustawy o ochronie zwierzat,

    A gdzie zarąbał tego pytona?

    KG

  • 19. Data: 2004-09-21 17:42:35
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik kam <X#k...@w...pl.#X> w poscie news:cipo8p$l5c$1@news.onet.pl
    napisal, co nastepuje:

    > A gdzie zarąbał tego pytona?

    Pewnie zarabal go z zoo :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 20. Data: 2004-09-21 19:36:05
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    kam napisał(a):
    > A gdzie zarąbał tego pytona?

    w tvnie

    nmsp
    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...