  • 1. Data: 2004-09-21 10:10:22
    Temat: "robinson" i polskie prawo?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    mam takie pytanie dotyczace tego co pokazano w tym programie

    a mianowicie o zarabanie siekiera pytona, przez jakiego przyglupiego debila
    i wyemitowanie tego przez telewizje

    jak sie takie cos ma do ustawy o ochronie zwierzat, czy temu cymbalowi cos
    grozi, czy bedzie/powinien byc scigany z urzedu?
    czy telewizja emitujaca ten watpliwej jakosci program ponosi jakas
    odpowiedzialnosc itp

  • 2. Data: 2004-09-21 10:13:40
    Temat: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > grozi, czy bedzie/powinien byc scigany z urzedu?
    > czy telewizja emitujaca ten watpliwej jakosci program ponosi jakas

    No a zjedzenie takiego np kurczaka to powinno byc karane conajmneij 5 latami
    wiezienia.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-09-21 10:14:51
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > No a zjedzenie takiego np kurczaka to powinno byc karane conajmneij 5
    latami
    > wiezienia.
    notak, ale waz to wyzsza forma zycia...
    p.
    W,

  • 4. Data: 2004-09-21 10:20:15
    Od: "Cabra" <beretta@+NET.pl>

    Użytkownik "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > latami
    > notak, ale waz to wyzsza forma zycia...

    moze nie tyle wyzsza, co dluzsza :D

    PZDR
    Cabra

  • 5. Data: 2004-09-21 10:23:53
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Cabra pisze:

    > Użytkownik "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > moze nie tyle wyzsza, co dluzsza :D

    Skad tyle hipokryzji.

    Zabil gada i pewnie zjadl..
    O co chodzi ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-09-21 10:26:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Skad tyle hipokryzji.
    > Zabil gada i pewnie zjadl..
    > O co chodzi ?

    rozumiem ze jakby to samo zrobil z psem czy kotem, rowniez by cie to nie
    obeszlo?
    poza tym chodzi o forme usmiercenia i emitowanie tego

  • 7. Data: 2004-09-21 10:33:07
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    Użytkownik "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > latami
    > notak, ale waz to wyzsza forma zycia...

    Slusznie, troche wyzsza od muchy ;-)

  • 8. Data: 2004-09-21 10:34:16
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > rozumiem ze jakby to samo zrobil z psem czy kotem, rowniez by cie to nie
    > obeszlo?
    > poza tym chodzi o forme usmiercenia i emitowanie tego

    Przepraszam, a jak mial go zabic ? Mial mu podac jakis zastrzyk i szeptac
    uspokajajace slowka do ucha ? Czyzby telewizja miala ukrywac przed widzami
    fakt, ze aby zjesc weza to lepiej go najpierw zabic ? Rozumiem, ze dla tego
    co zabil oskarzenie o morderstwo, a dla telewizji o podzeganie, nie ? ;-)

    marekz

  • 9. Data: 2004-09-21 10:37:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tego
    > co zabil oskarzenie o morderstwo, a dla telewizji o podzeganie, nie ? ;-)

    przeczytaj tresc ustawy o ochronie zwierzat, a potem pitol takie farmazony,
    poza tym mieli np 20 kg ryzu, wiez z glodu by nie zdechli, nawet jakby nic
    nie mieli do zarcia

    poza tym fakt ten ma jedynie podniesc ogladalnosc i nie ma nic wspolnego z
    kwestia przezycia lub nie tych ludzi

  • 10. Data: 2004-09-21 10:47:21
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > przeczytaj tresc ustawy o ochronie zwierzat, a potem pitol takie
    > farmazony,
    > poza tym mieli np 20 kg ryzu, wiez z glodu by nie zdechli, nawet jakby nic
    > nie mieli do zarcia

    Dziekuje za skierowanie do odpowiedniego aktu prawnego, ale jakos bardziej
    sobie cenie zdrowy rozsadek, niz jakas tam ustawe.

    > poza tym fakt ten ma jedynie podniesc ogladalnosc i nie ma nic wspolnego z
    > kwestia przezycia lub nie tych ludzi

    No oczywiscie, ze nie ma. Przeciez z zalozenia wiadomo, ze to dla zabawy. A
    skoro akurat tego rodzaju programy powoduja wzrost wplywow z emisji reklam,
    to co, chcesz walczyc z obiektywnie istniejaca rzeczywistoscia przy pomocy
    roznego rodzaju "ustaw" ? Niespecjalnie perspektywiczne w wiekszosci
    dziedzin (choc w niektorych celowe, na przyklad w dziedzinie zabijania ludzi
    albo robienia z nich niewolnikow, czy tez innych form przemocy psychicznej),
    a akurat w dziedzinie zabijania wezy na jedzenie, w ogole niezbyt celowe.
    Biosfera ewoluowala przez miliardy lat, wyksztalcila takie a nie inne
    mechanizmy, w tym rowniez zabijanie. Chcez to w jakis sposob "zanegowac"
    przy uzyciu jakiejs tam ustawy czy czegos w tym rodzaju ?

    marekz