  • 1. Data: 2004-09-21 08:54:19
    Temat: Rejestracja przyczepy
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Może ktoś wie, czy istnieje obowiązek zarejestrowania przyczepy campingowej?
    Oczywiście chodzi o to czy muszę wykupywać OC. Przyczepa stoi na stałe na
    działce, nie ma kół, jak trzeba, to nie będzie miała również podwozia.
    Oczywiście ona już nigdy nie będzie jeździła. Mógłby ktoś podać jakie przepisy
    to regulują?

    Będę wdzięczny za podpowiedź

    Pzdr.

    Czapla

  • 2. Data: 2004-09-22 11:40:52
    Temat: Re: Rejestracja przyczepy
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "Czapla" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam.
    >
    > Może ktoś wie, czy istnieje obowiązek zarejestrowania przyczepy
    campingowej?

    Oczywiście, inaczej nie wolno ci wprowadzać jej do ruchu drogowego.

    > Oczywiście chodzi o to czy muszę wykupywać OC. Przyczepa stoi na stałe na
    > działce, nie ma kół, jak trzeba, to nie będzie miała również podwozia.

    No to po co rejestracja?
    Co prawda istnieje przepis o konieczności zgłoszenia pojazdu
    niezarejestrowanego do ewidencji, ale raczej martwy...

    > Oczywiście ona już nigdy nie będzie jeździła. Mógłby ktoś podać jakie
    przepisy
    > to regulują?

    Prawo o ruchu drogowym?

    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 3. Data: 2004-09-22 18:55:22
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał:

    >Może ktoś wie, czy istnieje obowiązek zarejestrowania przyczepy campingowej?
    Zarejestrowania nie ma, ale podejrzewam, że przyczepa a już jest
    zarejestrowana ( nie chodzi ci przypadkiem o tzw. przerejestrowanie ?)

    >Oczywiście chodzi o to czy muszę wykupywać OC.
    Jeśli jest zarejestrowana to tak.

    >Oczywiście ona już nigdy nie będzie jeździła.
    To akurat nie jest ważne w przypadku OC.Ważny jest fakt czy jest
    zarejestrowana (jest w ewidencji pojazdów).

    Artur Golański

  • 4. Data: 2004-09-23 13:35:34
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jeśli jest zarejestrowana to tak.

    > To akurat nie jest ważne w przypadku OC.Ważny jest fakt czy jest
    > zarejestrowana (jest w ewidencji pojazdów).

    Jakąś tablicę rejestracyjną to ona ma (po poprzednim właścicielu) jest też
    dowód rejestracyjny. Czy można ją wobec tego wyrejestrować? Jeździć przecież
    przyczepa nie będzie, a płacenie za samo stanie to absurd.

    Pzdr.

    Czapla

  • 5. Data: 2004-09-23 13:36:50
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2004-09-23 14:15:02
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2004-09-24 08:23:39
    Temat: Sorry za powtórkę
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Sorry za powtórkę, serwer nie dzałał a ja myślałem, że to coś u mnie strzeliło.

    Pzdr.

    Czapla

  • 8. Data: 2004-09-24 15:03:46
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał:

    >tablicę rejestracyjną to ona ma [..] jest też dowód rejestracyjny.
    Czyli JEST zarejestrowany pojazdem.

    >Czy można ją wobec tego wyrejestrować?
    1. Każdy pojazd zarejestrowany powinien być mieć wykupione OC
    2. Warunki wyrejestowania znajdziesz w art.79 PoRD (adres w stopce)
    3. Za brak OC (a to wylezie podczas próby wyrejestrowania) płaci się
    karę.

    P.S Po co wysyłasz 3 takie same listy-poczekaj cierpliwie (netykieta)

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks