  • 31. Data: 2014-10-27 13:36:23
    Temat: Re: regulacje prawne w zakresie dzialan Pogotowia Ratunkowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Drogi Shreku! Bardzo proszę czytać ze zrozumieniem.Ze złamaną nóżką
    > oczywiście warto i należy go wieźć na SOR. Ale z oczkiem już nie, bo
    > okulisty na SOR nie ma.

    A ortopeda jest?

  • 32. Data: 2014-10-27 13:39:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.10.2014 10:23, Robert Tomasik pisze:

    > Drogi Shreku! Bardzo proszę czytać ze zrozumieniem.Ze złamaną nóżką
    > oczywiście warto i należy go wieźć na SOR. Ale z oczkiem już nie, bo
    > okulisty na SOR nie ma.

    Hmm...

    http://www.ostredyzury.pl/pomoc-medyczna-mazowieckie
    /155-ostry-dyzur-okulistyczny-nfz.html

    Coś pisałeś?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 33. Data: 2014-10-28 00:07:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Kardiologa też nie - gdzie chcesz wieźć człowieka z zawałem?

    Do oddziału kardiologii inwazyjnej. U nas działają całodobowo. Po za tym,
    na moją znajomość medycyny - zaznaczam,ze marną - to facetowi, który ma
    właśnie zawał pomóc moze byle ratownik. Kardiolog sie przydaje przed, albo
    po zawale.

  • 34. Data: 2014-10-28 00:11:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No wlasnie takie mam wrazenie

    > to co proponujesz?

    U mnie w byłym wojewódzkim mieście nie ma Okulisty całodobowego i trzeba
    jechać do okulisty 35 km. Całodobowo przyjmuje oddział w sąsiednim
    powiecie. Ewentualnie wożą do województwa.

  • 35. Data: 2014-10-28 00:12:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A ortopeda jest?

    Tak. Jest, a przynajmniej ma być.

    Coście na mnie napadli. Nie ja te procedury wymyślam. Ja je jedynie czytam.
    Napiszcie do NFZ-tu, że ma być okulista, kardiolog i znachor.

  • 36. Data: 2014-10-28 00:14:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:m2leer$fcb$1@node2.news.atman.pl...

    > Hmm...
    > http://www.ostredyzury.pl/pomoc-medyczna-mazowieckie
    /155-ostry-dyzur-okulistyczny-nfz.html
    > Coś pisałeś?

    A to na czerwono na podanej przez siebie stronie przeczytałeś? "Zalecamy
    nawiązać kontakt telefoniczny przed udaniem się do placówki - zapytać o
    obsługę ubezpieczenia (NFZ) oraz wybranej specjalizacji.". Czyli
    niekoniecznie to już działa.

  • 37. Data: 2014-10-28 06:14:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-28 00:07, Robert Tomasik wrote:

    > Do oddziału kardiologii inwazyjnej.

    To się pewnie zdziwisz, ale wjazd na ten odział odbywa się przez SOR.

    Shrek.

  • 38. Data: 2014-10-28 06:15:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-28 00:12, Robert Tomasik wrote:

    > Coście na mnie napadli. Nie ja te procedury wymyślam. Ja je jedynie
    > czytam. Napiszcie do NFZ-tu, że ma być okulista, kardiolog i znachor.

    Możesz dać linka do tych procedur?

    Shrek

  • 39. Data: 2014-10-28 06:16:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-28 00:14, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > nawiązać kontakt telefoniczny przed udaniem się do placówki - zapytać o
    > obsługę ubezpieczenia (NFZ) oraz wybranej specjalizacji.". Czyli

    I od tego pogotowie ma koordynatora, żeby wiedział gdzie co jest.

    Shrek.

  • 40. Data: 2014-10-28 10:24:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To się pewnie zdziwisz, ale wjazd na ten odział odbywa się przez SOR.

    To Ty sie zdziwisz. U nas to nawet nie jest w Szpitalu, tylko w osobnej
    firmie i z mojej wiedzy na kilka lat wstecz wynika, ze w całym kraju tak to
    jest, bo jedna firma opanowała tę dziedzinę.