  • 1. Data: 2014-10-20 16:33:24
    Temat: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: Sara <k...@g...com>

    witam jestem tutaj pierwszy raz I nie wiem czy ten temat juz byl moze poruszany jesli
    tak to przepraszam
    chodzi o to ze bylam z chlopakiem dwa lata raz bylo dobrze raz zle rozchodzilismy sie
    I wracali do siebie I on zawsze mowil ze dziecko by duzo zmienilo I twierdzil ze
    pragnie dziecka wiec ja z nadzieja ze dziecko wszystko zmieni zgodzilam sie na nie I
    zawsze gdy mialam jajeczkowanie kochalismy sie bez zabezpieczenia I dodam ze po
    stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze tak szybciej mozna zajsc w
    ciaze...
    no I stalo sie jestem w 9 tygodniu ciazy a on zerwal kontakt zmienil numer I nie chce
    mnie znac
    co moge zrobic w takiej sytuacji I kiedy czy juz teraz moge cos dzialac czy musze
    czekac do narodzin dziecka?
    bardzo prosze o odpowiedz I z gory dziekuje

  • 2. Data: 2014-10-20 17:57:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-20 o 16:33, Sara pisze:
    > co moge zrobic w takiej sytuacji I kiedy czy juz teraz moge cos dzialac czy musze
    czekac do narodzin dziecka?
    > bardzo prosze o odpowiedz I z gory dziekuje
    Teraz to proponuję jak najczęściej trzymać nogi w dół. Być może zadziała
    teoria Darwina.

    Maciek

  • 3. Data: 2014-10-20 18:22:58
    Od: tmk__ <t...@h...com>

    W dniu 2014-10-20 16:33, Sara pisze:
> [...]
    tak szybciej mozna zajsc w ciaze...
    > no I stalo sie jestem w 9 tygodniu ciazy a on zerwal kontakt zmienil numer I nie

    zgodnie z obietnicą, dziecko dużo zmieniło.
    Gdzie problem?

  • 4. Data: 2014-10-20 19:38:58
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 17:57:48 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Teraz to proponuję jak najczęściej trzymać nogi w dół. Być może zadziała
    >
    > teoria Darwina.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Maciek

    sie nie udzielaj jak masz glupio pisac czlowieku bo pytalam tutaj o formalnosci
    prawne a nie glupie docinki I nie spalam z pierwszym lepszym typem spotkanym na
    dyskotece tylko z chlopakiem ktory mi sie oswiadczyl I bylam z nim dwa lata wiec sie
    nie wypowiadaj jezeli to z prawem nie ma nic wspolnego...

  • 5. Data: 2014-10-20 19:45:04
    Od: sara <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 18:22:58 UTC+2 użytkownik tmk__ napisał:
> [...]
    >
    > tak szybciej mozna zajsc w ciaze...

    > zgodnie z obietnicą, dziecko dużo zmieniło.

    widze wy wszyscy faceci nie myslicie glowa I nie warto wierzyc w jakiekolwiek
    zapewnienia I obietnice

  • 6. Data: 2014-10-20 19:46:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Sara" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    Fajno to rozpisano pod adresem
    http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-rodzinne/alim
    enty-dla-przyszlej-matki.html,
    wiec nie ma sensu sie powtarzac. W Twoim wypadku kluczowym bedzie
    uprawdopodobnienie przed sadem, ze on jest ojcem dziecka. No i kwetia
    egzekwowalnosci tego roszczenia. Sam wyrok nie spowoduje, ze dostaniesz
    pieniazki,a podejrzewam, ze w opisanym wypadku on dobrowolnie nie zaplaci.

  • 7. Data: 2014-10-20 19:58:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-20 19:46, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > pieniazki,a podejrzewam, ze w opisanym wypadku on dobrowolnie nie zaplaci.

    Tylko niech za dużo nie pisze. Z prawnego punktu widzenia nieistotne
    jest jak nogi rozkładała do rżnięcia.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-10-20 19:58:48
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    Zacznij od stosowania znaków interpunkcyjnych i innych atrakcji, które
    spowodują, że jakikolwiek urząd przeczyta później twoje pismo a nie
    wyrzuci od razu do śmieci. Nawet tutaj jest to ciężkostrawne...

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 9. Data: 2014-10-20 19:59:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-20 19:58, Krzysztof Jodłowski pisze:
    > Zacznij od stosowania znaków interpunkcyjnych i innych atrakcji, które
    > spowodują, że jakikolwiek urząd przeczyta później twoje pismo a nie
    > wyrzuci od razu do śmieci.

    Dobry żart ;)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2014-10-20 20:18:07
    Od: sara <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 19:58:05 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Tylko niech za dużo nie pisze. Z prawnego punktu widzenia nieistotne
    >
    > jest jak nogi rozkładała do rżnięcia.
    >

    > --
    >
    > Liwiusz
    nie pisalam kretynie o tym jak rozkladam nogi do "rzniecia" to raz bo chyba ominales
    cos w zdaniu, a dwa jak jestem z kims to tylko z milosci I nie rzne sie z ta osoba
    tylko kocham a to dla mnie roznica, no ale ty pewnie rzniesz same damy z domu
    publicznego to juz slowko zostalo w nawyku