  • 21. Data: 2014-10-26 21:32:43
    Temat: Re: regulacje prawne w zakresie dzialan Pogotowia Ratunkowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:m2jfj5$jtm$1@node2.news.atman.pl...

    > A obce ciało w oku to co, może sobie spokojnie poczekać do poniedziałku?
    > Bądź poważny...

    Nie wiem. nie znam się na tym. Ale wiezienie przez karetkę pacjenta na SOR
    nie ma najmniejszego sensu.

  • 22. Data: 2014-10-26 21:58:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie wiem. nie znam się na tym. Ale wiezienie przez karetkę pacjenta na
    > SOR nie ma najmniejszego sensu.

    Och, tak, ze złamaną ręką też nie ma sensu - niech się sam doczłapie do
    przychodni i poczeka na skierowanie, bo przecież na SOR może nie być
    akurat ortopedy.

    Pogrążasz się.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 23. Data: 2014-10-27 00:43:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Och, tak, ze złamaną ręką też nie ma sensu - niech się sam doczłapie do
    > przychodni i poczeka na skierowanie, bo przecież na SOR może nie być
    > akurat ortopedy.
    >
    > Pogrążasz się.

    Zobacz do kontaktu NFZ na SOR, kto tam ma być. Przecież to są jawne
    materiały.

  • 24. Data: 2014-10-27 06:36:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-27 00:43, Robert Tomasik wrote:

    > Zobacz do kontaktu NFZ na SOR, kto tam ma być. Przecież to są jawne
    > materiały.

    No to ci napisałem - pacjenci ze skierowaniami są do szpitala kierowani
    przez SOR - więc proszę nie pisz mi, że nie ma sensu człowieka ze
    złamaną nogą wieźć do szpitala pogotowiem, bo nawet (pomijając oczywistą
    bzdurność takiego postępowania) jak się przeczłapie z tą złamaną noga do
    przychodni, gdzie mu wypiszą skierowanie do szpitala, to i tak trafi na
    SOR. Gdzie po kilkunastu godzinach zdiagnozują go i stwierdzą podejrzene
    złamania nogi - geniusze.

    Shrek.

  • 25. Data: 2014-10-27 09:13:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-26 18:16, Shrek pisze:

    > O tym pomyślałem - tyle, że do Dyrektora to imho bez sensu - przecież to
    > właśnie na niego skarga. Skoro NFZ ma to w dupie, bo oni tylko płacą, to
    > Dyrektor szpitala tym bardziej ma to w dupie, bo on tylko te pieniądze
    > bierze. Jutro zadzwonie do rzecznika praw pacjenta.

    Ma jak najbardziej sens, byle było to gdziekolwiek zewidencjonowane...
    Jest papier, to trzeba poczynić jakieś kroki - sprawdzone w wielu
    instytucjach... Taka mentalność wśród tego typu osób.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 26. Data: 2014-10-27 10:23:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > przychodni, gdzie mu wypiszą skierowanie do szpitala, to i tak trafi na
    > SOR. Gdzie po kilkunastu godzinach zdiagnozują go i stwierdzą podejrzene

    Drogi Shreku! Bardzo proszę czytać ze zrozumieniem.Ze złamaną nóżką
    oczywiście warto i należy go wieźć na SOR. Ale z oczkiem już nie, bo
    okulisty na SOR nie ma.

  • 27. Data: 2014-10-27 13:01:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-27 10:23, Robert Tomasik wrote:

    > Drogi Shreku! Bardzo proszę czytać ze zrozumieniem.Ze złamaną nóżką
    > oczywiście warto i należy go wieźć na SOR. Ale z oczkiem już nie, bo
    > okulisty na SOR nie ma.

    Kardiologa też nie - gdzie chcesz wieźć człowieka z zawałem?

    Shrek.

  • 28. Data: 2014-10-27 13:33:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Do okulistyw godzinach jego urzędowania.

    Wez sobie wsadz cos do oka w sobote z rana i zapisz sie do okulisty na
    wizytę za miesiac.
    a potem wroc i napisz jeszcze raz co chciales napisac.

  • 29. Data: 2014-10-27 13:34:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie wiem. nie znam się na tym.

    No wlasnie takie mam wrazenie

    > Ale wiezienie przez karetkę pacjenta na
    > SOR nie ma najmniejszego sensu.

    to co proponujesz?

  • 30. Data: 2014-10-27 13:35:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Och, tak, ze złamaną ręką też nie ma sensu - niech się sam doczłapie do
    > przychodni i poczeka na skierowanie, bo przecież na SOR może nie być
    > akurat ortopedy.
    >
    > Pogrążasz się.

    Niech sie zapisze do ortopedy na wizytę za miesiąc.