  • 60. Data: 2004-09-24 17:19:58
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    > "link tak - reklama nie"
    >
    > czym dla Ciebie jest reklama?

    --
    Zenobiusz trabka
    http://megasuperstrona.com

    --
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZENOBIUSZ TRABKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NAJTANSZE MAKARONY PIWO MLEKO I SCHABOWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TYLKO U MNIE TAK TANIO - SUPER ODLOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://megasuperstrona.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    widzisz roznice? ja tak

  • 62. Data: 2004-09-24 17:36:09
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> w poscie
    news:MPG.1bbe75292ce36738989817@news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    Czy moja stopka jest, wg Ciebie, "stopka z linkiem" czy reklama ???

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 63. Data: 2004-09-24 18:40:39
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    > Czy moja stopka jest, wg Ciebie, "stopka z linkiem" czy reklama ???

    reklama ale nie jest nachalna wiec nie "kole w oczy"

  • 64. Data: 2004-09-24 22:37:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Sep 2004, SDD wrote:
    [...]
    >+ No to prosze najstarszych stazem ze Starszyzny (z Gotfrydem na czele)

    A tam, na TEJ grupie to ja "młody" jestem... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 65. Data: 2004-09-25 09:07:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Oczywiscie ze to osoba wysylajaca a nie serwis ponosi odpowiedzialnosc.

    nie te ktore na codzien przychodza jezeli masz darmowe konot sa oplacone w
    portalu.
    (okolo 2 gr. jeden adresat)

    > Ale nie o to mi chodzi. Tu chodzi o to ze ja moge sie godzic zeby je
    > _otrzymywac_!

    nie masz wyboru przy zakladaniu darmowego konta,

    > Pytanie wciaz jest aktualne. Czy jesli _dostaje_ mejl z jakiegos serwisu
    > automatycznie wstawiana stopka z reklama, jest to spam czy nie?

    przeczytaj regiulamin portalu w ktorym zakladales konto.

    > Moze ktos podrzuci jakis przepis?

    KC + regulamin darmowych kont

    > Nikodem

    Przemek

  • 66. Data: 2004-09-25 09:08:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > --
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZENOBIUSZ TRABKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > NAJTANSZE MAKARONY PIWO MLEKO I SCHABOWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > TYLKO U MNIE TAK TANIO - SUPER ODLOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > http://megasuperstrona.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    >

    > widzisz roznice? ja tak

    widze roznice w estetycznosci ale nie w klasyfikacji tego.
    gdyby skrocic to o jedna linijke, nie ma sie do czego przyczepic.

    P.

  • 67. Data: 2004-09-25 10:53:42
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:cj3cg2$hap$1@inews.gazeta.pl...

    > nie te ktore na codzien przychodza jezeli masz darmowe konot sa oplacone
    > portalu.
    > (okolo 2 gr. jeden adresat)

    > nie masz wyboru przy zakladaniu darmowego konta,

    Ty nadal nie rozumiesz, prawda? Ja nie mam zadnego konta darmowego. I nie
    chce wyslac mejla z zadnego innego!
    Ja mowie o _otrymywaniu_ e-maili z tych kont (a nie: na te konta). co mnie
    obchodza ich regulaminy? Moga sobie wpisac co chca, nawet ze kous w ogole
    ie wysla ;-). Ja siedze w domu i dostaje mejl ze stopka z reklama.
    Pyt: spam czy nie?

    Nikodem

  • 68. Data: 2004-09-25 11:44:21
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Boguslaw Szostak napisał(a):

    > czy umieszczene reklamy "w stopce" w listach na grupy
    > jest zakazane ?

    jacys fanatycy ci odpisali.. nie sluchaj.

    oczywiscie, ze mozesz umieszczac reklame w stopce na newsach o ile ta
    stopka jest zgodna z innymi zasadami (-- , 4 linijki, max 72 szerokosc)

    jestem na newsach od grudnia 1998 r. i jeszcze sie nie spotkalem z
    zakazem reklamy w tym miejscu. stopka jest twoja, co sobie tam wpiszesz
    to twoja sprawa. od zawsze to miejsce bylo przeznaczane na wstawienie
    maila do siebie, reklamy swojej strony etc.

    --
    nrm

  • 69. Data: 2004-09-25 12:37:46
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>

    "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote in message

> [...]
    > to twoja sprawa. od zawsze to miejsce bylo przeznaczane na wstawienie
    > maila do siebie, reklamy swojej strony etc.

    Hmmm, jednak ja nadal nie wiem czy mozna czy nie. Sam planowalem tam cos
    wstawic.

    Ludzie myla "zasady" (4 linijki) itp. z prawem do nieotrzymywania
    spamu -niepozadanych reklam). Czy niusy podlegaja pod to czy nie? Nie
    mozna przeciez podzielic listu na czesc spam i nie-spam?
    "Stopka" to wymysl uzytkownikow. Nie ma "stopki" w zadnej ustawie i jest
    to tylko tresc listu jak kazda inna.

    Czy nie?

    Nikodem

  • 70. Data: 2004-09-25 12:43:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty nadal nie rozumiesz, prawda? Ja nie mam zadnego konta darmowego. I
    nie
    > chce wyslac mejla z zadnego innego!

    ja pisalem jezeli masz, a ty nie napisales ze takowego nie masz tylko czy
    doklejanie stopek jest spamem,
    a nie jestem wrozka

    > Ja mowie o _otrymywaniu_ e-maili z tych kont (a nie: na te konta).

    nie nie jest to spamem/

    Moga sobie wpisac co chca, nawet ze kous w ogole
    > ie wysla ;-). Ja siedze w domu i dostaje mejl ze stopka z reklama.
    > Pyt: spam czy nie?

    biznes :-)

    > Nikodem

    P.