  • 71. Data: 2004-09-25 12:46:22
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hmmm, jednak ja nadal nie wiem czy mozna czy nie. Sam planowalem tam cos
    > wstawic.
    >
    > Ludzie myla "zasady" (4 linijki) itp. z prawem do nieotrzymywania
    > spamu -niepozadanych reklam). Czy niusy podlegaja pod to czy nie? Nie
    > mozna przeciez podzielic listu na czesc spam i nie-spam?
    > "Stopka" to wymysl uzytkownikow. Nie ma "stopki" w zadnej ustawie i jest
    > to tylko tresc listu jak kazda inna.
    >
    > Czy nie?

    SPAM to nie chciana poczta (reklama) czy jezeli odtrzymasz list od swojej
    dajmy na to matki,
    ktora korzysta z darmowych kont i bedzie w stopce reklama uwazasz to za
    spam?
    Zalozysz jej sprawe? Bo to ona za to odpowiada a Wiesz czemu? POniewaz
    zakladajac
    darmowe konto zgodzila sie na to ze do kazdego maila wychodzacego bedzie
    dolaczona taka stopka.

    P.

  • 72. Data: 2004-09-25 12:59:19
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik ntom <n...@N...ct.utwente.nl> w poscie
    news:cj3oqv$ocv$1@netlx020.civ.utwente.nl napisal, co nastepuje:

    > "Stopka" to wymysl uzytkownikow. Nie ma "stopki" w zadnej ustawie i
    > jest to tylko tresc listu jak kazda inna.

    Niezupelnie. Mozesz sobie tak skonfigurowac czytnik, ze nie bedzie Ci
    pobieral i wyswietlal stopek. Do tego wlasnie sluza te 2 myslniki,
    oddzielajace stopke od tresci.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 73. Data: 2004-09-25 13:11:38
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>

    "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Niezupelnie. Mozesz sobie tak skonfigurowac czytnik, ze nie bedzie Ci
    > pobieral i wyswietlal stopek. Do tego wlasnie sluza te 2 myslniki,

    Ale jak to? Wszystko staje na glowie powoli. Okazuje sie ze to na mnie
    spada odpowiedzialnosc za nieotrzymywanie spamu (!?). Przeciez niektoe
    czytniki nie interpretuja wszystkich znacznikow. A co zrobicie z kazda
    stopka ktora nie bedzie spamem (np. bedzie tylko zawierac jakis podpis z
    beznadziejnym mottem)?

    Jakis przepis moze ktory wyroznia stopke od reszty listu?

    Nikodem

  • 74. Data: 2004-09-25 13:18:59
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:cj3qqf$otn$1@netlx020.civ.utwente.nl napisal, co nastepuje:

    > Jakis przepis moze ktory wyroznia stopke od reszty listu?

    A moze jeszcze przepis odrozniajacy pole From: od pola Sender: ?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 75. Data: 2004-09-25 13:41:05
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]

    > "Stopka" to wymysl uzytkownikow. Nie ma "stopki" w zadnej ustawie i
    > jest to tylko tresc listu jak kazda inna.

    Poza tym uwazam, ze proby rozwiazania kewstii reklamy w stopce, opierajace
    sie o ustawe (np. antyspamerska) sa skazane na niepowodzenie, gdyz tak, jak
    pare osob juz stwierdzilo, stanowi to na newsach pewien usus i co najwyzej
    wkroczymy tu na grunt pewnego pozaustawowego kontratypu (cos jak smigus
    dyngus, czy wychowawcze karcenie nieletnich).

    Pozdrawiam
    SDD