  • 1. Data: 2004-09-24 07:39:41
    Temat: pytanie o reklame w stopce
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    czy umieszczene reklamy "w stopce" w listach na grupy
    jest zakazane ?

    Boguslaw

  • 2. Data: 2004-09-24 08:45:40
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Boguslaw Szostak napisał:

    > czy umieszczene reklamy "w stopce" w listach na grupy
    > jest zakazane ?

    Tak.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 3. Data: 2004-09-24 08:46:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    > czy umieszczene reklamy "w stopce" w listach na grupy
    > jest zakazane ?

    Oczywiście, że nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 4. Data: 2004-09-24 08:58:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak.

    nie,

    P.

  • 5. Data: 2004-09-24 08:59:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    i w ogole wysylanie reklam na usenet nie jest nielegalne, jest tylko
    sprzeczne z netykieta.

    P.

  • 6. Data: 2004-09-24 09:04:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    > i w ogole wysylanie reklam na usenet nie jest nielegalne, jest tylko
    > sprzeczne z netykieta.

    Wysyłanie reklam tak, natomiast nie jest sprzeczne z etykietą
    zamieszczenie reklamy w stopce.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2004-09-24 09:21:57
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Przemek R. napisał:

    > nie,

    To faktycznie poważny argument.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

  • 8. Data: 2004-09-24 10:15:49
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Piotr Zawadzki pisze:

    > To faktycznie poważny argument.
    >
    > Pozdrawiam
    > PWZ

    No wiec moze jakies argumenty ?

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-09-24 10:27:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    > To faktycznie poważny argument.

    Jakoś nie dostrzegłem Twojej argumentacji.

    Tak swoją drogą - mam reklamę w stopce od 8 lat i co mi zrobią ?

    Arek

    --
    http://www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 10. Data: 2004-09-24 10:37:45
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Boguslaw Szostak napisał:

    > No wiec moze jakies argumenty ?

    Oczywiście, proszę bardzo.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Tu jest stopka mojego maila.
    KUPUJ TYLKO MOJE PRODUKTY. ADRES: WWW.COSTAM.PL