  • 1. Data: 2004-09-24 06:11:31
    Temat: Nabycie praw do wykonania planu miasta w UE
    Od: <h...@g...pl>

    Witam,

    razem z moimi wspólnikami zajmujemy się tworzeniem elektronicznych wersji
    planów miast Poslki.
    Chielibyśmy wydać w tej postaci również plany miast Unii Europejskiej.
    Czy ktoś orientuje się jak wygląda sprawa z prawami do wykonania planów miast
    w UE? Co trzeba zrobić, by nasza firma mogła zgodnie z prawem wykonać i
    sprzedawać takei plany?
    Próbowałem dowiadywać się w wojewódzkim Wydziale Geodezji, ale tam jaokoś nikt
    nie potrafił mi pomóc.
    Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-09-25 00:14:24
    Temat: Re: Nabycie praw do wykonania planu miasta w UE
    Od: "Map1" <info*NOSPAM*@map1.pl>

    Użytkownik <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedawać takei plany?
    > Próbowałem dowiadywać się w wojewódzkim Wydziale Geodezji, ale tam jaokoś

    Regulacje prawne w zakresie prawa geodezyjnego i kartograficznego sa rozne w
    poszczegolnych krajach UE.

    W niektorych z nich istnieja uregulowania zblizone do art. 18 polskiej
    ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

    Generalnie problem jest zlozony - zalezy to m.in. od wykorzystywanych
    materialow zrodlowych.

    Pozdrawiam,

    --

    Michal Okonek