  • 51. Data: 2004-09-24 13:57:08
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>

    "baldhorse" <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> wrote in message
    news:MPG.1bbe3f77c82119a3989814@news.tpi.pl...

    > nie jest zakazane jesli nie koliduje to z zasadami panujacymi na danej
    > grupie
    >
    > (na wieksosci grup bedzie to niezgodne z zasadami)

    To ze jakas grupa osob ustala sobie swoje wlasne zasady wcale nie znaczy
    ze jest to zgodne/niezgodne z prawem. Pytanie czy sa jakies przepisy ktore
    to reguluja (nie tam netykieta, ktora jest tylko zbiorem zasad "dla
    lepszego funkcjonowania")..

    Nikodem

  • 52. Data: 2004-09-24 15:16:21
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    > wymien choc jedna.
    >
    > P.

    polecam:

    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#reguly

    i prosze nie mowic ze to tylko zbior "luznych zasad" bo prawda jest taka
    ze za jednoktotne naruszenie czegos nic specjalnego nie grozi bo cos
    takiego kazdemu moze sie "przypadkiem przytrafic"
    ale gdy klient jest "natretny" mozna ukrocic w sposob skuteczny jego
    "samowolke"

  • 53. Data: 2004-09-24 15:24:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> w poscie
    news:MPG.1bbe58b3bd8c9e70989815@news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#reguly

    "Jeśli jesteś przedstawicielem jakiejś firmy i chcesz ją zareklamować,
    zdecydowanie lepszy efekt osiągniesz umieszczając URL-a do firmowej strony
    WWW w swojej stopce (sygnaturce) i uczestnicząc w konstruktywny sposób w
    dyskusjach prowadzonych w grupie. "

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 54. Data: 2004-09-24 15:26:20
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    > "Je?li jeste? przedstawicielem jakiej? firmy i chcesz j? zareklamować,
    > zdecydowanie lepszy efekt osi?gniesz umieszczaj?c URL-a do firmowej strony
    > WWW w swojej stopce (sygnaturce) i uczestnicz?c w konstruktywny sposób w
    > dyskusjach prowadzonych w grupie. "

    link tak - reklama nie

  • 55. Data: 2004-09-24 16:28:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A jaka roznica czy darmowe czy nie.

    taka roznica ze bardzo czesto reklamy te sa wykupione wportalach, a ty
    zakladajac
    darmowe konto godzisz sie na przesylanie reklam.

    rzeciez mnie nie powinno obchodzic
    > skad ktos mi to wysyla. Albo jest reklama albo nie. Niektore stopki to
    > zdecydowanie reklama. Teraz pytanie czy jest to zgodne z prawem czy tez
    > nie?

    jak wyzej.

    > A jak napisze "Witam jak sie macie...
    > a potem zareklamuje to jest Ok?

    spameme z pewnoscia mozna nazwac listy z allegro (tradycyjna poczta) ktore
    procz klucza
    zawieraja tersci reklamowe. (mbank itp)

    P.

  • 56. Data: 2004-09-24 16:29:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > takiego kazdemu moze sie "przypadkiem przytrafic"
    > ale gdy klient jest "natretny" mozna ukrocic w sposob skuteczny jego

    wwymien grupe na ktorej nie mozna stosowac stopki ane podawaj mi linkow.

    P.

  • 57. Data: 2004-09-24 16:30:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "link tak - reklama nie"

    czym dla Ciebie jest reklama?

    P.

  • 58. Data: 2004-09-24 16:46:52
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:cj1hvs$if3$1@inews.gazeta.pl...

    > taka roznica ze bardzo czesto reklamy te sa wykupione wportalach, a ty
    > zakladajac
    > darmowe konto godzisz sie na przesylanie reklam.

    Oczywiscie ze to osoba wysylajaca a nie serwis ponosi odpowiedzialnosc.
    Ale nie o to mi chodzi. Tu chodzi o to ze ja moge sie godzic zeby je
    _otrzymywac_!
    Pytanie wciaz jest aktualne. Czy jesli _dostaje_ mejl z jakiegos serwisu z
    automatycznie wstawiana stopka z reklama, jest to spam czy nie?

    Moze ktos podrzuci jakis przepis?

    Nikodem

  • 59. Data: 2004-09-24 17:04:41
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>

    Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> wrote in message
    > czy umieszczene reklamy "w stopce" w listach na grupy
    > jest zakazane ?

    Tak a propos tej stopki...

    Czy istnieje przepis zakazujacy poczcie naklejanie reklam na drugiej
    stronie kazdej koperty ? ;-)

    To moglby byc niezly interes dla poczty...

    Nikodem

  • 61. Data: 2004-09-24 17:19:58
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    > wwymien grupe na ktorej nie mozna stosowac stopki ane podawaj mi linkow.

    np wiekszosc w hierarchii binaries