  • 11. Data: 2010-05-19 09:51:19
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > A co to jest "publiczna kasa" ?
    > Przepadkiem chcący nie zapinać pasów się tam nie dokłada? To nie są jego
    > pieniądze?

    Johnson, przecież wiesz dobrze, że żyjemy w systemie niewolniczym, w
    którym Pan decyduje co i jak Niewolnik ma robić, aby nie przynieść Panu
    szkody. Fakt, że Pan żyje z Niewolników, i to oni na niego pracują, nie
    oznacza, że Niewolnicy mogą sobie robić co chcą (np. nie zapinać pasów).

    Samochodami jeżdżą głównie ludzie w wieku produkcyjnym, dlatego Panu
    zależy na tym, aby jak najmniej ich umierało, potrzebni są bowiem do
    roboty. Jak już będą starzy, to Pan przebąknie o eutanazji, bo to tylko
    koszty.

    W obu przypadkach znajdzie się wielu pożytecznych idiotów uważających
    zarządzenia Pana za potrzebne, a dywersantów mówiących o nie zapinaniu
    pasów wyzwą znieczulonymi na wydatki z biednej państwowej kasy. Pomysł,
    aby każdy sam płacił za leczenie, nie korzystając z jakiejś publicznej
    zbiórki, jakoś im przez gardła nie przejdzie - z czego wówczas żyłby Pan?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-05-19 09:53:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > szkody. Fakt, że Pan żyje z Niewolników, i to oni na niego pracują, nie
    > oznacza, że Niewolnicy mogą sobie robić co chcą (np. nie zapinać pasów).

    To trzeba kazać płacić i kazać z domu nie wychodzić :) Wtedy problem
    pasów odpadnie.

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2010-05-19 09:56:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisał(a):

    > Jak wylecę przez szybę to od razu trup, więc jakie leczenie? To przy
    > zapiętych pasach to nie ma śmierci?

    Moim zdaniem masz dużo większe szansze na utratę twarzy (dosłownie) niż
    śmierć na miejscu ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 14. Data: 2010-05-19 09:57:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > szkody. Fakt, że Pan żyje z Niewolników, i to oni na niego pracują, nie
    > oznacza, że Niewolnicy mogą sobie robić co chcą (np. nie zapinać pasów).

    Żeby to było takie proste... ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 15. Data: 2010-05-19 10:05:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    .com...
    > Moim zdaniem masz dużo większe szansze na utratę twarzy (dosłownie) niż
    > śmierć na miejscu ;)

    Jesteś tego całkowicie pewien? Przy małej prędkości przeżyjesz wypadek
    samochodowy bez większych obrażeń, a jak prędkość będzie większa to od razu
    schowają denata w "piórnik".

  • 16. Data: 2010-05-19 10:17:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisał(a):

    > Jesteś tego całkowicie pewien? Przy małej prędkości przeżyjesz wypadek
    > samochodowy bez większych obrażeń, a jak prędkość będzie większa to od razu
    > schowają denata w "piórnik".

    http://www.technikajazdy.info/bezpieczenstwo/wypadki
    -drogowe-typowe-obrazenia/

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 17. Data: 2010-05-19 10:21:34
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał
    >
    > A płacenie za lecznictwo, rehabilitację, zwolnienia lekarskie czy
    > pogrzeby płatne z publicznej kasy to też kretyństwo?

    Publiczna kasa to kretyństwo. Wystarczy zlikwidować publiczną "służbę"
    zdrowia, a większość problemów zniknie.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek.

  • 18. Data: 2010-05-19 10:24:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michał Gut pisze:
> [...]
    > zrobic podwojna wysokosc ubezpieczenia zdrowotnego dla chętnych i
    > zdeklarowanych do niezapinania.
    >
    > mandatow by nie placili za okazaniem legitymacji podwyzszonej skladki,
    > ale placili by podwyzszona skladke zdrowotna. Myslisz ze duzo by takich
    > zostalo zwolennikow?
    > watpie.
    >
    > najbardziej mnie wkurzaja idioci probujacy mnie przekonac ze "syn wuja
    > znajomego kuma marka z tarnobrzega co mieszkla w poznaniu a pracuje w
    > gdansku mial kiedys wypadek i przezyl bo nie mial zapietych pasow i
    > wylecial przez okno" (brak interpunkcji celowy).

    To nie chodzi o to, czy pasy pomagają przeżyć, czy nie. Chodzi o to,
    czy człowieka traktuje się jak człowieka, mającego wolną wolę i rozum,
    czy jak krowę - którą trzeba trzymać na lince i pilnować, aby sobie
    krzywdy nie zgodziła.

    Być może traktowanie Ciebie jak krowy jest Ci na rękę, mnie to oburza.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-05-19 10:25:25
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > To jest dopiero nielegalne. dziecku nie można dać mandatu ;) trzeba go
    > oskarżyć o demoralizację i do sądu rodzinnego.

    za dziecko odpowiada rodzic i on ma zapewnic mu bezpieczenstwo