  • 21. Data: 2004-11-29 21:08:31
    Temat: Re: przechodzenie w miejscu niedozwolonym (pieszy)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    news wrote:

    > policjant powiedzial: jesli nie przyjmie pan mandatu to skierujemy
    > sprawe przeciwko panu do sadu grodzkiego... czy nie ma tu jakiejs
    > analogii ?
    > (tylko teoretyzuję)

    Wyjątkowo idiotycznie.

    Poinformował o istniejącym stanie prawnym, do czego ma wręcz obowiązek.

    Mandatu możesz dobrowolnie nie przyjąć, ale wtedy sprawa trafia do sądu
    (koszta).

  • 22. Data: 2004-11-29 21:20:34
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > W porównaniu z owym mandatem? Owszem. AFAIR 120zł to minimum.

    W SG?

    pozdr
    bogen

  • 23. Data: 2004-11-29 21:21:32
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa wrote:

    > W porównaniu z owym mandatem? Owszem. AFAIR 120zł to minimum.

    dlaczego 120? może nie byłoby grzywny :)

    KG

  • 24. Data: 2004-11-29 21:22:01
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-11-29 21:53 :

> [...]
    > policjant powiedzial: jesli nie przyjmie pan mandatu to skierujemy
    > sprawe przeciwko panu do sadu grodzkiego... czy nie ma tu jakiejs

    Nie ma. Skierowanie do sądu nie oznacza jeszcze wydania niekorzystnego
    (dla Ciebie) wyroku (choć w tym przypadku jest to raczej pewne).
    - Szwejk

  • 25. Data: 2004-11-29 21:23:47
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Wyjątkowo idiotycznie.

    daruj sobie ten sarkazm... wystarczylo powiedziec ze "niewlasciwie"
    reszta sie zgadza..

    a czy koszta ponosze niezaleznie od wyniku sprawy i decyzji sadu (np.
    anulowanie mandatu) ?

  • 26. Data: 2004-11-29 21:27:54
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Bogen wrote:

    > W SG?

    100 ryczałtu (bo chyba zakładamy że skoro nie przyjął mandatu, to wyroku
    nakazowego też nie zaakceptuje) + 30 minimalnej opłaty od grzywny -
    wychodzi 130 zł

    KG

  • 27. Data: 2004-11-29 21:33:26
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    news napisał(a):

    REASUMUJAC... dziekuje wszystkim dyskutantom za naswietlenie sprawy :-)

  • 28. Data: 2004-11-29 21:40:42
    Od: scream <s...@...pl>

    news wrote:
    > a byla dwupasmowa ? - po jednym pasie ruchu w kazdym kierunku
    > a jesli juz, to ktory przepis reguluje ta zaleznosc (tak na przyszlosc)
    > ? poza tym, jesli juz taki przepis istnieje to znaczy ze mandat
    > otrzymalem bezprawnie ?

    PoRD Art. 13, ust. 2/3/4/5

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 29. Data: 2004-11-29 22:19:58
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > To informuj do końca.

    Przeciez swietnie mnie uzupelniasz ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 30. Data: 2004-11-29 22:44:29
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    scream napisał(a):
    > PoRD Art. 13, ust. 2/3/4/5

    Dzieki, a wiec skoro (Art 13 ust 2): Przechodzenie przez jezdnię poza
    przejściem dla pieszych jest dozwolone (...) jeżeli jednak skrzyżowanie
    znajduje się w odległości mniejszej niż 100 m od wyznaczonego przejścia,
    przechodzenie jest dozwolone również na tym skrzyżowaniu,

    - a ja przechodzilem wlasnie na skrzyzowaniu, to znaczy ze mandat
    dostalem bezpodstawnie ? czy to praktycznie nie ma jeszcze teraz jakies
    znaczenie, skoro go przyjąłem ?