  • 1. Data: 2004-11-29 15:48:04
    Temat: meldunkowy obowiazek
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    czy trzeba byc gdzis zameldowanym.
    czy mozliwe jest wymeldowanie i nie meldowanie sie nigdzie.
    mj

  • 2. Data: 2004-11-29 15:51:20
    Temat: Re: meldunkowy obowiazek
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    m...@W...gazeta.pl wrote:
    > czy trzeba byc gdzis zameldowanym.
    > czy mozliwe jest wymeldowanie i nie meldowanie sie nigdzie.

    pytasz o teorię czy praktykę :)
    bo teoria (znaczy się przepisy) mówi że jeśli się nigdzie nie przebywa
    dłużej niż 3 dni, to nie trzeba być zameldowanym

    KG

  • 3. Data: 2004-11-29 15:52:47
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik m...@W...gazeta.pl napisał:
    > czy trzeba byc gdzis zameldowanym.
    > czy mozliwe jest wymeldowanie i nie meldowanie sie nigdzie.

    Mozliwe. Mozesz w ten sposon np uciec przed poborem ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-11-29 15:54:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    m...@W...gazeta.pl rzecze:
    > czy trzeba byc gdzis zameldowanym.
    > czy mozliwe jest wymeldowanie i nie meldowanie sie nigdzie.

    Oczywiście, że możliwe.
    Sam przez wiele lat nie byłem nigdzie zameldowany choć sporadycznie
    nachodził mnie dzielnicowy i przypominał mi, żebym się zameldował.

    Jedyne "problemy" jakie Cię czekają to walka z ludzką
    komunistyczno-tatalitarną mentalnością, w której człowiek to bydle
    i musi rzekomo do jakiegoś miejsca należeć.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 5. Data: 2004-11-29 21:02:41
    Od: Jacek Ostrowski <j...@h...pl>

    Arek napisał(a):

    > Oczywiście, że możliwe.
    > Sam przez wiele lat nie byłem nigdzie zameldowany choć sporadycznie
    > nachodził mnie dzielnicowy i przypominał mi, żebym się zameldował.

    Nie tak dawno zdarzyło mi się zapłacić 50 zł mandatu za to, że nie byłem
    zameldowany w miejscu, gdzie mieszkałem.

    J.

  • 6. Data: 2004-11-29 22:10:05
    Od: "mr_pope" <m...@N...gazeta.pl>

    Tak, meldunek to obowiązek.

  • 7. Data: 2004-11-30 11:28:56
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Jacek Ostrowski pisze:

    > Nie tak dawno zdarzyło mi się zapłacić 50 zł mandatu za to, że nie byłem
    > zameldowany w miejscu, gdzie mieszkałem.

    A kto ci kazal mieszkac ?

    NIe mieszkalbys, niedostalbys mandatu..

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-11-30 23:39:03
    Od: "RAV" <z...@p...pl>

    ROTFL

    --
    Pozdrawiam - RAV
    GG: 4750296...TLEN: ravsite...SKYPE: rafalkudlinski

  • 9. Data: 2004-12-01 10:08:33
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    RAV pisze:

    > ROTFL

    No i z czego sie smiejesz ?
    Z siebie sie smiejesz ?

    Pytanie bylo,

    Czcy w Polsce jest obowiazek byc GDZIES zameldowanym?

    I prawidlowa odpowiedz jest NIE.

    A dlaczego w takim razie czlowiek dostalmadnad ?

    Bo MIAL stale miejsce zamieszkania i NIE BYL zaleldowany..

    Nie dostal mandatu za to, ze "nie mial meldunku",
    lecz za to, ze
    "W STALYM MIEJSCU POBYTU nie byl zameldowany".

    Nie mailby "miejsca zamieszkania",
    nie dostalby mandatu - proste prawda ?

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-12-01 11:40:22