  • 1. Data: 2004-11-29 17:01:47
    Temat: prawo pracy - kara nagany i upomnienia
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Witam,
    bede wdzieczna za odpowiedz na nastepujace pytanie:
    Zalozmy, ze pracownik wykorzystuje telefon sluzbowy do czestego
    telefonowania w celach prywatnych, istnieje domniemanie, ze neka tymi
    telefonami osobe trzecia (kilkadziesiat polaczen 1-3 sekundowych) w ciagu
    miesiaca..... pracownik sie przyznaje po okazaniu mu wewnetrzych
    bilingow....
    czy mozna takiemu pracownikowi udzielic kary nagany, a jesli tak, to jakie
    naruszenie obowiazkow pracowniczych wpisac w tejze karze?

    jezeli pytanie jest dla Was zbyt banalne to przepraszam, ale niestety czasem
    i takie trywialne zdaza mi sie stawiac :)

    dzieki za wszelkie sugestie

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 2. Data: 2004-11-29 19:08:28
    Temat: Re: prawo pracy - kara nagany i upomnienia
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik a&e napisał(a) w wiadomości news:cofklh$o5a$1@news.onet.pl:
> [...]
    >
    > jezeli pytanie jest dla Was zbyt banalne to przepraszam, ale niestety czasem
    > i takie trywialne zdaza mi sie stawiac :)

    Za takie telefony można mu dac nawet art. 52 par. 1 kp.

    --
    JOHNSON :)