  • 31. Data: 2003-12-16 13:51:35
    Temat: Re: prąd na lewo...
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w
    wiadomości news:brmrkk$h3a$1@news.onet.pl

    > [.................]
    > a jeśli tarczka jest caly czas w ruchu ??
    > wiesz moze ile to trwało ?
    > ja nei wiem
    > mogło trwać kilkanaście lat, mogło kilkanaście miesięcy ....
    > dlaczego przyszli teraz ?

    Jeśli nie stała w miejscu i jeśli nie miałeś zbyt
    dużych_gwałtownych spadków w poborze prądu
    (długi czas np. po 600kWh/m-c i spadek na 100kWh)
    to możesz mieć uzasadnione podejrzenia co do
    "lojalności" sąsiadów.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...kiedy przyjdą do Ciebie nocą i kolbami w drzwi załomocą."

  • 32. Data: 2003-12-16 14:10:49
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    napisał w wiadomości news:brn5rg.2c4.1@p.i.k.i

    > strzelały" od byle czego.
    > Tak więc Ci mówię, że jeśli bezpiecznik gł.
    > ma 15A to szykuj się na zapłatę za 3000 kWh
    > nielegalnie pobranego prądu (tzw. kradzieżówka)
    > to będzie trochę mniej niż 2000 PLN. Wesołych
    > Świąt Życzę. :)

    Zapomniałem Ci dodać iż *możesz prosić* o
    rozłożenie płatności na raty.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wystrzegajcie się pierwszego odruchu,

  • 33. Data: 2003-12-16 19:34:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Za długa i kosztowna procedura. Powiadamiają tylko
    > w skrajnych przypadkach, np. gdy ktoś idzie w zaparte
    > (mimo oczywistych dowodów!) lub gdy "z żalu", że
    > został złapany chce_chciał pobić ekipę z elektrowni.

    A jakie ewentualnie koszty miałby ZE pokryć? No i procedura trwa cirkla
    godzinę. Oględziny pajęczyny plus przyjęcie zawiadomienia. Zresztą dla
    organu procesowego też sprawa stosunkowo prosta, bo dodatkowo
    przedstawiają zarzut i pchają do sądu (oczywiście jeszcze kilka kwitów
    statystycznych).

  • 34. Data: 2003-12-16 20:55:06
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:brnpnq$dk3$2@inews.gazeta.pl

> [...]
    > organu procesowego też sprawa stosunkowo prosta, bo dodatkowo
    > przedstawiają zarzut i pchają do sądu (oczywiście jeszcze kilka kwitów

    Ewentualne koszty i tak pokrywa przegrany czyli kradnący
    prąd. Jednak to trwa jakiś czas do samej sprawy, a potem
    jeszcze egzekucja komornicza (i może być nieskuteczna).
    Wolą "dobrowolność" i spłatę "długu" nawet w ratach.
    Gdy są problemy ze spłatą wstawiają takim delikwentom
    liczniki "na zdrapkę". (tak teoretycznie miało być, kupowane
    np. w kiosku) Czyli w pełni elektroniczny licznik w którym
    "wklepujesz na klawiaturze" kod wykupiony w elektrowni.
    Jednak aby otrzymać możliwość zakupu jakiejś ilości energii
    elektrycznej *musisz* zapłacić ratę długu. (sprzedaż wiązana)
    Po zapłaceniu_kupieniu otrzymujesz kod w który wpisujesz na
    klawiaturze licznika i na wyświetlaczu pokazuje się ile masz
    jeszcze energii. Jest to moim zdaniem "przedni" pomysł_sposób
    aby ściągnąć długi od nierzetelnych klientów elektrowni. Zakładają
    je także osobom które mają problemy z terminowym płaceniem
    za energię elektryczną.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Budka telefoniczna zbliżała się. Kiedy próbowałem zjechać jej z drogi

  • 35. Data: 2003-12-16 21:13:56
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:brn5rg.2c4.1@p.i.k.i...

    > Nie wydziwiaj. Jakiej całej kamienicy?. Co
    > Cię cała kamienica obchodzi?. Twój "Interes"
    > jest to wszystko co się znajduje po liczniku.
    > Masz tam dwa bezpieczniki (w domu), a za
    > nimi cała Twoja linia z której korzystasz.
    > Przed Twoim licznikiem stoi tzw. główny
    > bezpiecznik który musi być oplombowany
    > i wg. niego ustalają możliwą do ukradzenia
    > ilość prądu. Przeważnie stawiali tam 10A,
    > ale jeśli instalację kładła administracja to
> [...]

    ale ja naprawde nie zauważyłem żebym pytał się na jakiej
    podstawie wyliczą mi karę
    natomiast zauważyłem, że napisałem iż będę znał wysokość kary po
    dzisiejszej porannej wizycie w ze

    jakiej całej kamienicy ?
    rozumiem iż wiesz jak wygląda u mnie instalacja ...
    i to wiesz lepiej niż ja ..

    bo po mojemu najlbiższe zaplombowane bezpieczniki mają po 35
    amper i są to bezpieczniki głowne budynku
    a o takich własnie jest mowa w taryfie .......

  • 36. Data: 2003-12-16 21:15:04
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:brn79q.3ig.1@p.i.k.i...

    > Zapomniałem Ci dodać iż *możesz prosić* o
    > rozłożenie płatności na raty.

    o tym wiedziałem już wczoraj
    od kiedy to strażnik poprawności usenetowej odpisuje niezgodnie z
    tematem ktorego tyczy się wątek ?

  • 37. Data: 2003-12-17 05:58:50
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:brnsjd$s2j$2@news.onet.pl

    > o tym wiedziałem już wczoraj
    > od kiedy to strażnik poprawności usenetowej odpisuje niezgodnie z
    > tematem ktorego tyczy się wątek ?

    Dlaczego niezgodnie z tematem?. Temat brzmi:
    "Prąd na lewo..." czyli wszystko co się dotyczy
    kradzieży (przez złodzieja) prądu jest na temat.
    Konsekwencje tego złodziejskiego procederu
    także są na temat.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.

  • 38. Data: 2003-12-17 06:03:14
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    napisał w wiadomości news:brnuvs.3o0.1@p.i.k.i

> [...]
    > aby ściągnąć długi od nierzetelnych klientów elektrowni. Zakładają
    > je także osobom które mają problemy z terminowym płaceniem

    To się nazywa - System przedpłatowej sprzedaży energii.
    http://www.apator.torun.pl/menu.phtml?f=przedplaty&p
    =przedplaty

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Autorytet to więcej niż rada i mniej niż rozkaz."

  • 39. Data: 2003-12-17 06:07:27
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:brmrqh$pq$1@news.onet.pl

    > [..................]
    > ja pisałem o szacunku - ile energii pobierałem za darmo
    > nie o szacunkowym wyliczeniu kary
    > [..................]

    To nie Ty pisałeś , a ktoś z konta o nazwie "Niesia" i
    nie "za darmo", a *ile ukradłeś* (mogłeś ukraść)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Arcydzieło to partia szachów wygranych matem."

  • 40. Data: 2003-12-17 06:25:33
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:brkssl$i2f$2@news.onet.pl

    > teraz ?
    > w ostatnich miesiącach ja z zoną i dzieckiem
    > i psem oczywiscie ...

    Czy "żona" to "ta" zołza która chce rozwinąć zdolności
    muzyczne *Twego* dziecka i bezczelnie zarządała
    podwyżki alimentów o aż 50 PLN?, a "dziecko" to to
    samo uzdolnione dziecko w firmowych butach?.

    > czy mogłem o tym nie wiedzieć ?

    Nie mogłeś nie wiedzieć. Dziwi mnie Twoje zdziwienie
    iż musisz ponieść konsekwencje. To jest *ryzyko zawodowe* LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) w trakcie interwncji zostałem uderzony