  • 1. Data: 2003-12-15 14:18:12
    Temat: Nr tel. linii antypirackiej
    Od: "Jendrek" <a...@W...horn.krakow.pl>

    do Warszawy /bezplatna/ czy ktos zna? Pzdr. Jendrek

  • 2. Data: 2003-12-15 14:33:40
    Temat: Re: Nr tel. linii antypirackiej
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jendrek rzecze:
    > do Warszawy /bezplatna/ czy ktos zna? Pzdr. Jendrek

    Się przedstawisz to Ci podam.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-12-15 15:52:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Arek"

    > Się przedstawisz to Ci podam.

    jest stronka www.zpav.pl i linki (m.in do Microsoftu)
    zależy o jakie piractwo ci chodzi
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-12-15 15:54:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    blad rzecze:
    > jest stronka www.zpav.pl i linki (m.in do Microsoftu)
    > zależy o jakie piractwo ci chodzi

    Ale Ty jesteś! Niech się donosiciel przedstawi, chyba nie wstydzi się
    tego co chce zrobić?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 5. Data: 2003-12-15 16:01:00
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:brklf3$c5g$1@inews.gazeta.pl

    > blad rzecze:

    > Ale Ty jesteś! Niech się donosiciel przedstawi, chyba nie wstydzi się
    > tego co chce zrobić?

    A co - naslesz na niego dresow jako zemste za to ze w 1999r zaplaciles
    olbrzymia kare za nielegalny soft na ktorym jechala cala ta twoja "firma"
    (chyba astec s.a. ?).

    Rozumiem [czesciowo] ze ludzie moga krasc do domu, ze kopiuja soft ktorego
    i tak by w zyciu nie kupili, ale jezeli sie z niego utrzymuja to sa
    zlodziejami skoro zyskmi nie dziela sie z autorami narzedzi ktorym swoj
    dochod zawdzieczaj.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/arnold/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2003-12-15 17:15:07
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > blad rzecze:
    >
    > Ale Ty jesteś! Niech się donosiciel przedstawi, chyba nie wstydzi się
    > tego co chce zrobić?

    ehhhh pieknie ...
    widze zes wychowany w dobrym starym PRL gdzie informowanie wladz o
    przestepstwie bylo donosicielstwem (tak wiem bylo to zle stosowane jednak
    teraz smrod tego sie ciagnie do dzis... i jak zglaszasz na Policje
    telefonicznie probe wlamania do auta to zwa cie donosicielem ...) ehhh

  • 7. Data: 2003-12-15 17:17:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    [..]
    > teraz smrod tego sie ciagnie do dzis... i jak zglaszasz na Policje
    > telefonicznie probe wlamania do auta to zwa cie donosicielem ...) ehhh

    Widać jeszcze nie rozumiesz istoty donosicielstwa.
    To wyżej nie jest donosicielstwem.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 8. Data: 2003-12-15 18:19:37
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > [..................]

    Mógłbyś się wypowiedzieć na temat -
    news:brkjub.3g8.1@p.i.k.i ?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki."

  • 9. Data: 2003-12-15 18:30:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej_K. rzecze:
    > Mógłbyś się wypowiedzieć na temat -
    > news:brkjub.3g8.1@p.i.k.i ?

    Przecież gość się podpisał, po co świrujesz?
    Nawet nie dostrzegłeś, że pisze z Wałbrzycha, a nie Wrocławia.

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 10. Data: 2003-12-15 18:50:40
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@n...spam.pl news:brl1g9.2rs.1@p.i.k.i

    > Mógłbyś się wypowiedzieć na temat -
    > news:brkjub.3g8.1@p.i.k.i ?

    Nie sledzilem tego watku, ale cytaty ktore tam podajesz sa napisane w stylu
    ktorego zwykl uzywac buzdygan (np gdy mi grozil telefonicznie - patrz
    sygnaturka).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, UWAGA - czy bedziesz pobity

    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) za pisanie na news? Przeczytaj:
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" http://www.raf256.com/arnold/