  • 1. Data: 2003-12-15 12:58:26
    Temat: Pytanie
    Od: "banderas" <b...@k...net>

    Witam.
    dlugo sie zastanawialam czy napisac do Was.Stracilam przyjaciela 10 dni temu
    popelnil "samobojsto"przed popelnieniem tego czytal stronki na internecie
    byl to dla nas szok ze ludzie tworza takie rzeczy i instrukcje jak to sie
    robi z wiazku z tym mam pytanie czy jest to normalne zeby tworzyc takie
    strone w przegladarkach www i czy to nie jest karalne ??
    prosze odpiszcie mi na to poniewaz zastanawiam sie czy ten czlowiek ,ktory
    zrobil taka strone moze zyc bez karnie i nic mu nie grozi czy dzieci w
    wieku 14 15 lat czytajac takie rzeczy zrobia to dla czystej ciekawosci
    z powazaniem Katarzyna