  • 1. Data: 2006-11-29 12:31:59
    Temat: postepowanie upominawcze
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    podalem firme ubezpieczeniowa do sadu, poniewaz odmowila wyplaty
    odszkodowania.

    Sad po zapoznaniu sie z dowodami wyslal firmie ubezp. nakaz zaplaty.
    firma wniosla sprzeciw.
    wlasnie wrocilem ze sprawy w sadzie, na ktorej osobe reprezentujaca firme
    nic nie mowila poza tym ze podtrzymuje sprzeciw, ja skladalem dodatkowe
    wyjasnienia co do bledow w sprzeciwie, opinii na odst ktorej firma odmowila
    odszkodowania.

    pytanie:
    czy skoro sad wyslal nakaz zaplaty, a sprawa byla w "trybie" postepowania
    upominawczego" to czy to znaczy ze sad widzi moja racje?

    Adas

  • 2. Data: 2006-11-29 12:34:12
    Temat: Re: postepowanie upominawcze
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adas napisał(a):

    > pytanie:
    > czy skoro sad wyslal nakaz zaplaty, a sprawa byla w "trybie" postepowania
    > upominawczego" to czy to znaczy ze sad widzi moja racje?

    Nie. Widzi że to *może* mieć sens.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-11-29 12:50:45
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    > Nie. Widzi że to *może* mieć sens.

    Dobrze. Pozwany nie przedstawił żadnych dowodów nowych, ja złożyłem kilka
    wyjaśnień. Wyrok 13 grudnia. Jak sie moze skonczyc sprawa? rozchodzi sie o
    18k zł.

    Adas

  • 4. Data: 2006-11-29 13:32:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adas napisał(a):

    > Dobrze. Pozwany nie przedstawił żadnych dowodów nowych, ja złożyłem kilka
    > wyjaśnień. Wyrok 13 grudnia. Jak sie moze skonczyc sprawa?

    Skończy sie korzystnie dlatego kto *udowodnił* swoje twierdzenia. Nie
    wystarczy powiedzieć uważam, że firma ubezpieczeniowa nie ma racji.
    Trzeba to jeszcze udowodnić.
    Pomyśl, czemu sąd ma dać wiarę twoim twierdzeniom, a nie twierdzeniom
    strony pozwanej?

  • 5. Data: 2006-11-29 13:41:14
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > to jeszcze udowodnić.
    > Pomyśl, czemu sąd ma dać wiarę twoim twierdzeniom, a nie twierdzeniom

    bo sprawe badala prokuratura. firma zglosila probe wyludzenia co bylo
    absurdem. prokuratura nie dopatrzyla sie wyludzenia, przyznala mi racje.
    ponadto biegly z PZM majac akta szkody i klamliwa opinie z firmy
    ubezpieczeniowej wydal opisie tez na moja korzysc. mozliwe ze i prokuratura
    powolala tez bieglego, (miala to zrobic, no i na pdst takiej opinii podjeli
    decyzje taka nie inna) wiec mam nadzieje ze wyrok bedzie korzystny dla mnie

    Adas

  • 6. Data: 2006-11-29 14:08:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adas napisał(a):

    > mam nadzieje ze wyrok bedzie korzystny dla mnie

    Nadzieję, zawsze warto mieć. Ale lepiej wszystko przemyśleć i udowodnić.

  • 7. Data: 2006-11-29 21:29:35
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Moze ktos sie jeszcze wypowie w temacie?

    Adas

  • 8. Data: 2006-11-29 21:58:27
    Od: " " <f...@g...pl>

    Adas <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > pytanie:
    > czy skoro sad wyslal nakaz zaplaty, a sprawa byla w "trybie" postepowania
    > upominawczego" to czy to znaczy ze sad widzi moja racje?

    to znaczy, że w momencie wydawania nakazu uważał, że masz rację.
    Ale pozwany mógł w sprzeciwie zawrzeć coś co całkowicie zmienia sytuację

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 9. Data: 2006-11-30 07:52:00
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to znaczy, że w momencie wydawania nakazu uważał, że masz rację.
    > Ale pozwany mógł w sprzeciwie zawrzeć coś co całkowicie zmienia sytuację

    nic nie wniosl w przeciwie. powtorzyl ze w ich opinni sporzadzonej przez ich
    xxxx na ich zlecenie jest tak i tak. pol slowa nie napisali o tym ze widzac
    ta opinie biegly sadowy z PZM w swojej opinii podwalyl opinie zakladu
    ubezpieczen, tak samo prokuratura zrobila.

    Adas