  • 1. Data: 2006-11-29 10:18:36
    Temat: czy obowiązuje prawo zwrotu w ciągu 10 dni towarów przecenionych?
    Od: d'plus <d'plus@nowhere.com>

    czy obowiązuje prawo zwrotu w ciągu 10 dni towarów przecenionych, ale
    zakupionych zdalnie (przez kup teraz na allegro)?

  • 2. Data: 2006-11-29 12:03:46
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > czy obowiązuje prawo zwrotu w ciągu 10 dni towarów przecenionych, ale
    > zakupionych zdalnie (przez kup teraz na allegro)?

    Poczytaj:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_061122/p
    rawo/prawo_a_2.html

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 3. Data: 2006-11-29 13:35:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    d'plus wrote:
    > czy obowiązuje prawo zwrotu w ciągu 10 dni towarów przecenionych, ale
    > zakupionych zdalnie (przez kup teraz na allegro)?

    Przy zakupie poza siedzibą firmy masz 10 dni na odstąpienie od umowy
    (czyli doprowadzenie do stanu, jakby ta umowa w ogóle nie miała miejsca).

    Dotyczy to sytuacji zakupu (ale nie na licytacji!) przez osobę prywatną
    od jakiejś firmy.

  • 4. Data: 2006-11-30 11:54:34
    Od: d'plus <d'plus@nowhere.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > (czyli doprowadzenie do stanu, jakby ta umowa w ogóle nie miała miejsca).
    >
    > Dotyczy to sytuacji zakupu (ale nie na licytacji!) przez osobę prywatną

    wiem, dzięki za przypomnienie :)
    zakładam w takim razie, że towar kupiony przez internet możemy zwrócić w
    ciagu 10 dni jeśli spełniamy wszystkie podstawowe warunki niezależnie,
    czy był przeceniany czy nie - ustawa jakoś tego nie jasno nie określa
    dlatego pytam. jeśli się mylę proszę mnie poprawić.

  • 5. Data: 2006-11-30 14:50:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    d'plus wrote:

> [...]
    > czy był przeceniany czy nie - ustawa jakoś tego nie jasno nie określa
    > dlatego pytam. jeśli się mylę proszę mnie poprawić.

    No piszę - odstępujesz od umowy. Od wszelkich obniżek, wszelkich opłat
    itepe.