    From: "Adas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: postepowanie upominawcze
    Date: Wed, 29 Nov 2006 14:41:14 +0100

    news:ekk261$q7v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Skończy sie korzystnie dlatego kto *udowodnił* swoje twierdzenia. Nie
    > wystarczy powiedzieć uważam, że firma ubezpieczeniowa nie ma racji. Trzeba
    > to jeszcze udowodnić.
    > Pomyśl, czemu sąd ma dać wiarę twoim twierdzeniom, a nie twierdzeniom
    > strony pozwanej?

    bo sprawe badala prokuratura. firma zglosila probe wyludzenia co bylo
    absurdem. prokuratura nie dopatrzyla sie wyludzenia, przyznala mi racje.
    ponadto biegly z PZM majac akta szkody i klamliwa opinie z firmy
    ubezpieczeniowej wydal opisie tez na moja korzysc. mozliwe ze i prokuratura
    powolala tez bieglego, (miala to zrobic, no i na pdst takiej opinii podjeli
    decyzje taka nie inna) wiec mam nadzieje ze wyrok bedzie korzystny dla mnie

    Adas