  • 461. Data: 2006-07-29 19:58:59
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > jezeli znajper bedzie mierzyc dluzsza chwile toma szanse a jak wyciagnei
    > w ostatniej chwili to oczywiscie nie.

    a dlaczego zaraz chces strzelac do

    1 podejrzanego
    2 o rabunek 15 tysiecy zlotych?

    Dlaczego ta metoda ma byc wazniejsza od dobrej detektywistycznej roboty?

  • 462. Data: 2006-07-29 20:00:54
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Przemek R. wrote:

    > nie no wiesz, jak by byla blokada to tam by bylo wiecej ososb z bronia
    > wiec jakby zaczal chwytac za swoja to raczej nie zdazyl by wypalic.

    ale to wszystko jest gdybanie. Bo jezeli ktos jedzie 100km/g to w ciagu
    zaledwie jednej sekundy mowimy od duzych zmianach sceny zdarzenia.

    http://www.google.com/search?hl=en&q=vehicular+pursu
    it+rules&btnG=Google+Search

  • 463. Data: 2006-07-29 20:02:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Halo. Ziemia do PRzemka. Napisales, ze koles musi zwolnic lub zatrzymac
    > sie. Ale moze to zrobic w dowolnym miejscu, niekoniecznie czekajac na
    > kolejna blokade. Z tego wniosek, ze snajperzy musza byc na kazdym
    > odcinkujego potencjalnej trasy.

    radiowoz goniacy motocykl mototocykl

    czesc dalsza drogi

    ________________________X(snajper)__________________
    _____

    |blokada, dzieki informacji
    ____________________________________________|podanej przez radio (ktora
    droga jada)

    kiedy zobaczy blokade peweni przyjahamuje by zakrecic i w tym momencie
    przygotowany celujacy juz od pewnej chwli snajper strzela w opone i
    dupa, dalej nie jedzie.

    P,

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 464. Data: 2006-07-29 20:05:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    inkaso napisał(a):

    > ale to wszystko jest gdybanie. Bo jezeli ktos jedzie 100km/g to w ciagu
    > zaledwie jednej sekundy mowimy od duzych zmianach sceny zdarzenia.

    lepsze to niz wyrok,

    w stanach tez scigaja nei widzialem na tych filmach(reality) by
    policjant wyciagal bron i strzela l w kierowce gdy ten ucieka, nie wiem
    po co tu pisza o usa. Inna sprawa ze za ucieczke tam grozi wiezienie.

    P.

  • 465. Data: 2006-07-29 20:06:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a dlaczego zaraz chces strzelac do
    >
    > 1 podejrzanego

    w opone gdy bedzie malutka predkosc, nie w oksarzonego

    P.

  • 466. Data: 2006-07-29 20:07:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    inkaso napisał(a):

    > mnie wyglada raczej na fana odcinkow z detektywem Krzysztofem R.

    a wiesz ze R. siedzi? :-)

    P.

  • 467. Data: 2006-07-29 20:08:12
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > Poniewaz tylko samobojca taranuje motorem.

    Samobojcy tez istnieja przypominam. Przypominam, ze sa
    terrorysci-samobojcy-wybuchowi. Niektorzy ludzi emaja popier.. we łbie.
    Trzeba o tym pa,mietac. Ktos, kto robi sobie zabawy z policja motorem z
    zaslonietymi blahami, moze miec setke debilnych pomyslow. Sa na swiecie
    np. tacydebile, co dla zabawyodcinaja sobie rozne czesci ciala. Sa tacy,
    co dla zabawymorduja.

    Moze on chcial tak jak na filmie, zrobic cos, czego nikt w realu nie
    zrobil. Zostac slawnym kosztem swojego zycia.

    A mzoe byl zdesperowany, bo wlasnie sie dowiedzial, ze jego dziewczyna
    sypei z jego bratem...

    Wiec przyjmijmyjedna z hipotez, ze byl samobojca, ktorycelowal motorem w
    policjanta i tylko dlatego go nie trafil, ze policjant jednak uskoczyc
    zdazyl.

    > A skoro nie przejechal go
    > (znaczy nie popelnil samobojstwa na rondzie), to znaczy ze jest to
    > wersja zmyslona.

    Nie przejechal go, bo policjant uskoczyl.

    A teraz, glosno pisales (ty?) lub ktos inny pisal, ze sa sytuacje, gdzie
    liczy sie zamiar, nie skutek.

    Zamiar zabicia policjanta -- zadko sie czeka, az nastapi skutek, zeby
    zadzialac.

    > Byc moze mial jakies porachunki z bandyta w mundurku.

    To go w zadnym wypadku nie usprawiedliwia. Jak mial, to mogl isc do
    sadu, jak obywatel, umowic siena lanie po gebie, jak menel, albo
    zadzialac jak bandyta.

    > ale musi wiedziec ze strfzelanie na oslep z maszynowego w miescie jest
    > ryzykiem dla innych. A buc strzelal ponad glowami swoich kolegow.
    > Toz to bezmozg, ktory nie powinien nigdy byc przyjety do pracy.

    No to moze trzeba zweryfikowac rekrutacje, szkolenia i egzaminy. Bo to
    tez nie wina policjanta tylko systemu szkolenai.

    > Juz za samo to w USA polecieli by z pracy.

    Za samo pokazanie lizaka i nakazanie zatrzymania?!

    Nie wiem, nie bylem w Hameryce. Wierze, ze wiesz co piszesz. Choc dla
    mnie to byzydura.

    > Nie bylo zadnej blokady, a pojazd na poboczu ronda.

    Wlasciwie nie bylo tez policji, tylko psy. Nie bylo poscigu, tylko
    usilowanie morderstwa. I o maly wlos a nieszczesnemu, osaczonemu
    motorzysci eudalobysie uciec przed watahą żądnych krwi morderców...

    > Zakladajac ze ofiara morderstwa jechala 80km/g mozna sobie wyobrazic
    > latwo ze buc wyskoczyl z lizakiem, he he he.

    Rozwin. Znaczy co, lizak dziala na samochody jadace 120 a nie dziala na
    mtoryhjadace 80?

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 468. Data: 2006-07-29 20:09:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > w opone gdy bedzie malutka predkosc, nie w oksarzonego

    podejrzanego

  • 469. Data: 2006-07-29 20:10:17
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > da sie. Jakies sugestie ze kierowca mial cokolwiek podobnego do broni
    > dlugiej?

    Bron.. mozna porzucic :) Nieastety policjanci chcieli sprawdzic, czy to
    moze abyten bandyta czyinnyprzyzwoitymotorzysta (zakladajac, ze jednak
    sa przyzwoici motorzysci). Ale rpzy setce na liczniku ciezko sie
    sprawdza czy to wedka, czy moze dwururka.

  • 470. Data: 2006-07-29 20:10:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

> [...]
    >
    > Wiec przyjmijmyjedna z hipotez, ze byl samobojca, ktorycelowal motorem w
    > policjanta i tylko dlatego go nie trafil, ze policjant jednak uskoczyc
    wierzysz w brednie co teraz wypisujesz czy to z nudow?

    P.