  • 431. Data: 2006-07-29 19:10:12
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Powtarzasz to jak mantre. Tak samo bardzo prawdopodobne jest to, ze
    > wygram w lotka jesli bede skreslal duzo numerkow.

    > Istnieje bardzo duze prawdopodobienstwo,z e strzelajasc w strone
    > ryuchomego celu jakim jest samochod nie trafimy jednak w opone, albo
    > trafimyw opone i kierowca straci panowanie nad nim i tez poniesie

    Zgadza sie.

    W ziazku z czym takie zachowanie jest przestepstwem.

    A w tym wypadku mamy jeszcze sreie maszynowa.

  • 432. Data: 2006-07-29 19:11:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

> [...]

    ryuchomego celu jakim jest samochod nie trafimy jednak w opone, albo
    trafimyw opone i kierowca straci panowanie nad nim i tez poniesie
    smierc...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 433. Data: 2006-07-29 19:17:12
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Cóż, tak to jest, jak idiocie dają broń do ręki... Zamiast tygrysa -
    > weterynarz, zamiast bandyty - niewinny człowiek i (o mało co) paru
    > innych...

    A co powiesz o Rysiu Siewierskim odpierajacym w Boze Narodzenie 2005
    atak terorystyczny na Jasna Gore, ktory to przysnil sie pewnej
    penitentce i opowiedziala w konfesjonale swoje wizje?

    Tak to jest kiedy jedynym kryterium przyjecia jest brak mozgu.

    > [ciach]

    > "On biedny, on chory, on leży w szpitalu..."

    Pewnie taki twardziel jak Detektyw Rutkowski. Jak go zaholuja do sadu w
    kajdankach to zaslabnie.

  • 434. Data: 2006-07-29 19:18:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > ROTFL. Znaczy snajper gdzie ma byc i jak mamy poprosic kolesia zeby sie
    > zatrzymal ;) A moze rozstawic co 200 metrow znajpera na wszystkich
    > drogach ktorymi on moze jechac :):)
    >
    > Nic prostszego LOL ROTFL HAHAHA

    twoj intelekt mnie powala, jezlei ustawia skuteczna blokade to koles nie
    bedzie mial jak przez nia przejechac wiec i tak bylby zmuszony sie
    zatrzymac chocby po to by zakrecic .

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 435. Data: 2006-07-29 19:21:28
    Temat: Do Przemka R.
    Od: "groomer" <m...@p...lp>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    75.html

    > Byle dziecko potrafi przewidziec skutki oddania strzalow w kierunku
    > jadącego motocyklisty. Kalectwo lub smierc...
    >
    > "W obławie na bandytów policjant oddał dziesięć strzałów do 21-letniego
    > motocyklisty, który nie zatrzymał się na wezwanie."
    >
    > Moim zdaniem tlumaczenie ze ktos myslal iz sa to bandyta dowodzi jedynie
    > zamiaru wykonania wyroku na nim.

    Panie Przemku R.
    spróbuj nie zatrzymac się w takiej sytuacji do kontroli podczas blokady w
    tych krajach:
    Włochy
    Francja
    Austria
    Niemcy
    USA
    bo o krajach typu Wenezuela, Meksyk czy państwach na bliskim wschodzie itp
    nie wspomnę

    policja nie wystrzeli 10 kul, opróżnią kilka magazynków
    powiesz że tam mają też chore prawo?

    --
    miras krk
    w mailu zmień końcówkę

  • 436. Data: 2006-07-29 19:27:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > Ust. 1 pkt 6, kolego, dopuszcza uzycie broni w tym wypadku, trzymaj sie
    > przepisow.

    trzymam sie przepisu, ptk 6 owszem dopuszcza mozliwosc strzelanai do
    podejrzanego o rozboj, ale nie nakazuje, a skoro punkt 3. wyraznie mowi
    ze jezeli strzal zmeirza do pozbawienia zycia - a w takich warunkach
    istnieje porazajace prawdopodobienstwoe uraty zycia lub kalectwa -
    wowczas stzelac nie moze. Przepis nie nakazuje strzelac tylko zezwala,
    stawiajac konretny warunek a to jest jednak dosc istotna roznica. Wiec
    jezlei w tej sytuacji nie mogl zostac spelniony to nie mozna go lamac a
    znalezc inna sytuacje w ktorej bedzie mozna wykonac strzal ale bez
    takiego skutku.
    Czyli skuteczna blokada, moze byc razem z kolczatka(bezposrednio za) a
    jezlei zwalnia przed blokada wtedy karabinkiem snajperskim - nie z
    pistoletu przy trzesacej sie lapie - w opony. Tylko trzeba miec wole
    zatrzymania sprawcy a nie zrobienia z siebie bohatera (zastrzelenie
    bandyty napadajacego na hurtownie) czy usuniecia 'chwasta'.

    To tak jakbys decydowal sie strzelac z bazuki do kradnacego jablko bo
    art 25 ust 1 na to zezwala, mimo iz ust 2. stawia warunek.

    P.

  • 437. Data: 2006-07-29 19:30:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > chcacego co?

    zatrzymac w celu ukarania ale przez sad

    > Przeciez mowimy o poscigu podejrzanego o rabunek 15 tysiecy zlotych. Nie
    > wiadomo nawet czy da sie odzyskac, ale zalozmy ze maprzy sobie. Czy to
    > jest cena zycia gdzie konstytucja przestaje dzialac?

    dlatego mowie ze dopiero wtedy gdy sie zatrzyma, czy dosc istotnie
    zwolni by zakrecic przed dobra blokada.

    > Przy okazji: Super Express pisze ze:

    super express podobnie jak fakt to nie za dobre zrodlo. (nie przecze
    ponizszemu, jako ciekawostke podaje)

    P.

  • 438. Data: 2006-07-29 19:31:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > ROTFL. Znaczy snajper gdzie ma byc i jak mamy poprosic kolesia zeby sie
    > zatrzymal ;) A moze rozstawic co 200 metrow znajpera na wszystkich
    > drogach ktorymi on moze jechac :):)
    >
    > Nic prostszego LOL ROTFL HAHAHA

    jezlei policja jedzie za podejrzanym to chyba potrafi ocenic w ktorym
    kierunku co mistrzu? A po to sa radia by takie informacje przekazywac.
    Popdobnie mozna to ocenic z powietrza.na tym blokady polegaja.

    P.

  • 439. Data: 2006-07-29 19:37:51
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Panie Przemku R.
    > spróbuj nie zatrzymac się w takiej sytuacji do kontroli podczas blokady w

    Dyskutujemy przypadek spod Lublina.

    za duzo filmow ogladasz.

    Przede wszystkim w USA podejrzenie, powtarzam, podejrzenie, rabunku, nie
    jest podstawa blokady. Debil za taka samodzielna blokade wylecial by z
    pracy. I po ptokach.

    http://www.google.com/search?hl=en&q=vehicular+pursu
    it+rules&btnG=Google+Search

  • 440. Data: 2006-07-29 19:37:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Tyle teoria. Bo w praktyce taka blokada jest mozliwa tylko i wylacznie
    > gdyotacza ze wszystkich stron droge po ktorej jedzie ucikajacy...

    trzeba byc nie madrym by ustawic blokady na rondzie :)
    i to po jednym samochodzie na srodku ulicy.

    P.