  • 371. Data: 2006-07-29 09:34:04
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > trzeba byc idiota, nie zaprzeczam temu. Ja bym sie zatrzymal, ale to nie
    > zmienia mojego stosunku do tego.

    Ale wiesz, czemu sluza strzaly ostrzegawcze? To taki mesydź do kogoś, że
    oto ma ostatnia szanse, zanim zaczna strzelac do niego ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 372. Data: 2006-07-29 09:34:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > tak ci sie wydaje na podstawie TVN-u?

    nie ogladlem tego w tvnie - zonk :)

    EOT

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 373. Data: 2006-07-29 09:37:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Relacja bliskich czlonkow reodziny tez zawsze jest obiektywna,
    > gratuluje.

    wale obie relacje wysuwam logiczny wniosek co do strzelanai do motocykla
    i biore pod uwage punkt 3. art 17 ktory okresla sposob uzycia broni.
    A takze stwierdzenie ze myslelismy ze to bandyta ktory napadl, czyli co
    by bylo gdyby byli pewni ze to nie on?
    nie strzelili by? CZyli nie bylo koniecznosci odparcia zamachu na zycie
    , zdrowie, czy wolnosc policjanta????

    Wysuwam tylko logiczne wnioski relacje obu stron mnie wala dopoki dopoty
    nie beda potwierdzone wariografem.

    koniec

    P.

  • 374. Data: 2006-07-29 09:38:52
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > to jest abstrakcyjne niebezpieczenstwo, ma byc ralne, ida tak
    > prymitywnym tokiemrozumowania nalezaloby powybijac wzystkich blokersow
    > bo zagrazajac "uczciwym " obywatelom.

    Hmmmm, abstrakcyjne jak abstrakcyjne, statystymi pokazuja to w
    cyfrach...

    Ale niewazne, ten argument tu byl w stylu zaczepno-bojowym,
    zebysmynadawali na tej samej abstrakcyjnej fali ;)

    > opieram sie na tym co uslyszalem. Strzal w opony motocykla zreszta
    > prowaadzi do podobnego skutku. To niewiele zmienia

    Oj zmienai wszystko. Bo strzal w opone to strzal w opone a nie wyrok
    przez zastrzelenie. Sam pisales, ze liczysie nie efekt a intencja.
    Intencja bylo zatrzymanie motoru przez strzal w opone. Koniec. Kropka.
    Zadnego wyroku, zadnego zabojstwa. Ba, zadnego strzelanai w plecy.

    > nie rozumiem? jak ktos nie umie tzrealc to nie strzela bo inaczej bierze
    > na siebie odpwoiedzialnosc za ewentulanosc ktora przewidzial.

    Pytam sie, jak rozrozniasz oponyi samochody. Bo strzalajac w opone
    strzelasz w kierunkusamochodu. Tobie sie nie podoba strzelanie w
    kierunku samochodu a podoba strzelanie w opony. Kiedy jest to jedno i to
    samo.

    > oj nie czepiaj sie pierdol wiesz o co mi chodzi

    no wlasnie nie bardzo nie dokladnie i chce sie upewnic.

    > pisalem juz to nie ma znaczenia, nie uprawnai to nikogo do wykonania
    > wyroku. Od tego jest sad.

    pisalem nie raz, ze to nie byl wyrok, tylko proba zatrzymania.

  • 375. Data: 2006-07-29 09:39:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Jezeli dzieciak zrobi podobna akcje z ucieczka a do tego bedzxi e
    > nastawal na zycie policjantow -- no to chyba jedyne wyjscie jest takie,
    > jak piszesz. ;)

    po pierwsze to ich zdanie po drugie >>>K...A!<<<, moment strzalu jest
    cholernie wazny :)

  • 376. Data: 2006-07-29 09:41:12
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > jezlei byl samobojca to tak. Mysle ze sam w to nie wierzysz.

    byl zdesperowany. wlasciwie niewinny, a podjal akcej taka, jakby grozilo
    mu dozywocie.

    po za tym liczy sie zamiar, a rozpedzonymotor nakierowany na osobe to
    zamiar zabicia lub okaleczenia.

    > Logiczny prosty wniosek.

    Faktycznie. Taki dupoochronny wiazacy wszsytkim rece, tylko bandyci sie
    beda cieszyc ;)

  • 377. Data: 2006-07-29 09:42:03
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > chcialbym zauwazyc ze motocykl nie rozjechal policjanta.

    Ale taki mial zamiar. I rozjechalby, gdyby ten nie uskoczyl.

    > EOT

    Przestan juz, piszesz to siedemnastyraz dzisiaj. Wioche robisz ;)

  • 378. Data: 2006-07-29 09:43:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 379. Data: 2006-07-29 09:43:43
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > nie ogladlem tego w tvnie - zonk :)

    W innej rownie wiarygodnej stacji? :>

  • 380. Data: 2006-07-29 09:45:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Intencja bylo zatrzymanie motoru przez strzal w opone. Koniec. Kropka.
    > Zadnego wyroku, zadnego zabojstwa. Ba, zadnego strzelanai w plecy.

    zamiar ewentualny, strzal w opone co prowadzi do wywrotki motocykla
    ktora prowadzi prawie ze w oczywisty sposob do smierci lub kalectwa
    motocyklisty. To tak jakbys sciane nosna uszkadzal ale nie mial zamiaru
    takiego by spowodowac zawalenie sie calego budynku. Czyli doprwoazdenai
    do smierci kilkuset osob.

> [...]
    > strzelasz w kierunkusamochodu. Tobie sie nie podoba strzelanie w
    > kierunku samochodu a podoba strzelanie w opony. Kiedy jest to jedno i to

    nie podoba mi sie strzelanie W SZYBĘ!!!! samochodu czyli bezposrednio
    w kierowce, trudne co , strasznie to trudne.
    Qmasz, szyba nie, opona, silnik samochodu tak. Pierwsze prowadzi do
    zabosjtwa drugiedo zatrzyania (zywego nie zwlok)

    > no wlasnie nie bardzo nie dokladnie i chce sie upewnic.

    > pisalem nie raz, ze to nie byl wyrok, tylko proba zatrzymania.

    a ja pisalem odnosnie dzieciaka kradnacego jablko, proba ujecia sprawcy.

    P.