  • 181. Data: 2006-07-28 11:45:20
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacrt7$loh$15@inews.gazeta.pl...
    > strzal w plecy to wyrok
    Strzał w plecy to strzał w plecy.

    Zresztą: co by to zmieniło gdyby dostał w przód a i tak by zginął? Jaka
    różnica?

    Tomek

  • 182. Data: 2006-07-28 11:47:23
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w

    > Ale w glowe mozna strzelac z kazdej strony, a a w plecy sie strzelac od
    > przodu nie da (upraszczajac ;)

    Chuck Norris potrafi ;))

    Neko

  • 183. Data: 2006-07-28 11:47:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacs15$loh$17@inews.gazeta.pl...
    > Nie. Nawet strzał w głowę nie oznacza zawsze śmierci. Doucz się.

    a ty sie zaznajom z pojeciem zamiar ewentualny, ja juz koncze, na zaden
    inny post nie odpisuje wtym warku wiec sie za bardzo nie podniecaj gdy
    twoj post zostanie bez odpowiedzi. nie oznacza to ze sie z toba zgadzam.

    Mam nadzieje ze Ludwig przslucha wszystkich przy pomocy wariografu, za
    wprowadzenie takiej mozliwosci duzy + dla niego.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 184. Data: 2006-07-28 11:49:14
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > no i po co pierszielisz takie glupoty? Twoim zdaniem na dziedobry
    > trzeba zabic a ie fatygowac sie by sprowadzic smiglowiec?

    Czy ja napisałem, że trzeba go zabić? Przecież wyraźnie zaznaczyłem, że
    należy bardzo dokładnie dbać aby nic złego mu się nie przydarzyło. Nawet
    pomyślałem o jego biednej duszy, stąd Ci kapłani. Ale fakt, przydało by
    się jeszcze paru psychologów, przecież ten bandyta przez te wszystkie
    śmigłowce może się zestresować, a to może mu poważnie zaburzyć
    trawienie. Co może być bezpośrednią przyczyną zaburzeń w oddawaniu
    regularnej kupy.

    > podaj mi choc jeden art procedury karnej ktora ma na celu ochrone
    > przestepcy

    No jeżeli takich nie ma to należy je jak najszybiciej stworzyć. Zanim
    wszyscy bandyci zostaną pozabijani. Mam nadzieje, że pomożesz mi w
    organizowaniu demonstracji w obronie źle traktowanych bandytów. Przecież
    coś z tym w końcu trzeba zrobić. Tak dalej po prostu być nie może.
    Jesteśmy jedyną nadzieją tych biednych ludzi. Którym ta okropna policja
    przeszkadza w okradaniu/mordowaniu/gwałceniu.

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 185. Data: 2006-07-28 11:49:40
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    > A doszło? Poza tym po ominięciu zagrożenie ustąpiło. Co by było jakby
    > uciekł? Stałoby się coś strasznego? Ucieczka pirata drogowego v. jego
    > śmierć - uważasz to za równoważne?
    A co by było jakby się zatrzymał?
    Uważam że powinien był się zatrzymać po strzałach ostrzegawczych. Co by się
    stało? Byłby to sygnał do tego że można bezkarnie uciekać przed policją.

    > Dlaczego nie? Miał prawo się spodziewać że potraktują go zgodnie z prawem
    > - dogonią, zatrzymają, wlepią mandat i punkty. Ale nie musiał się
    > spodziewać że dostanie kulkę w plecy. W końcu był w Polsce a nie w
    > Kolumbii.
    Dawno temu była dyskusja w mediach na temat tego że policja może strzelać do
    kogoś jak się nie zatrzyma do kontroli drogowej. Umówmy się że nie zachował
    się zgodnie z prawem. Czy za samo to powinien być zastrzelony? Wolałbym żeby
    nie. Jednak każdy kto decyduje się na ucieczkę musi liczyć się z
    konsekwencjami. Wyobrażasz sobie państwo gdzie można uciekać bezkarnie przed
    oznakowanym radiowozem?

    > No to jego szczęście że mu się udawało
    No to szczęście mu się skończył...

    Tomek

  • 186. Data: 2006-07-28 11:49:57
    Od: "exxon" <j...@c...pl>

    moze jeszcze zrobic podkop pod jadacym motocyklem? ;P

  • 187. Data: 2006-07-28 11:50:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacsk3$loh$24@inews.gazeta.pl...
    > A możesz podesłać link?

    kup sobie za kilkaset zlotych to poczytasz.
    W internecie nie znajdziesz.

  • 188. Data: 2006-07-28 11:50:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacsmj$loh$25@inews.gazeta.pl...
    > Nie zawsze jest możliwy taki pościg. Poza tym sam motocyklista uciekając
    > mógłby kogoś rozjechać. Niezależnie czy miałby radiowóz za plecami czy nie.

    taa, i dlatego lepiej odrazu zabic. czysty prymitywizm

  • 189. Data: 2006-07-28 11:50:38
    Od: "exxon" <j...@c...pl>

    i na taki sobie zasluzyl

  • 190. Data: 2006-07-28 11:51:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > Strzał w plecy to strzał w plecy.
    >
    > Zresztą: co by to zmieniło gdyby dostał w przód a i tak by zginął? Jaka

    taka ze mozna by to usilowac podciagnac pod obrone policjanta ktory stal
    na drodze