  • 171. Data: 2006-07-28 11:39:27
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > a kto im kaze byc bierny, trzeba jechac za nim, wyslac smiglowiec,
    > zlapac i ukarac a nie urzadzac scenki niczym z dzikiego zachodu

    Ziew. I tak mieli za nim jezdzic i latac az sie koles zmeczy i podda?

    > za zabojstwo w zamiarze ewentualnym. Dziecko potrafiloby przewidziec
    > skutek.

    No widzisz. A ten glupek na motorze mial 21 lat i nie rpzewidzial. To
    dopiero musial miec siano we lbie.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 172. Data: 2006-07-28 11:39:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacs4i$loh$19@inews.gazeta.pl...
    > Napisałem GDYBY. Czytaj ze zrozumieniem...

    to GDYBY bylo to wtedy bysmy brali to pod uwage.

    Opieramy sie na faktach.

    > To Ty zugerujesz że gdyby wjechał w policjanta motorem to nie pojechałby
    > dalej. Możliwe że by tak było, ale wtedy policjant byłby ranny.

    bylby. no i ?

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 173. Data: 2006-07-28 11:39:41
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacs15$loh$17@inews.gazeta.pl...
    > strzal w plecy to wyrok smierci, jest to oczywiste
    Nie. Nawet strzał w głowę nie oznacza zawsze śmierci. Doucz się.

    Tomek

  • 174. Data: 2006-07-28 11:40:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Blokada byla przygotowana w zwiazku z napadem z bronia w reku.
    > Uciakajacy przestepcy, na motorach, byli wiec uzbrojeni.

    ALE TEN NIE BYL, jest to pomylka policji.

  • 175. Data: 2006-07-28 11:41:03
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 176. Data: 2006-07-28 11:41:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacs8m$loh$20@inews.gazeta.pl...
    > Nerwiki padają i argumenty się skończyły znów?
    > Koleś napisał że ludzie mogą liczyć na kulkę od gliniarza. A ja się pytam
    > czy woli od gliniarza czy od bandyty... To wszystko. Czego tu nie
    > zrozumiałeś?

    nie rozaumiem mieszania roznych spraw. Czlowiek w omawianym watku nie
    byl bandyta, nie posiadal broni i nie strzelal.

    P.

  • 177. Data: 2006-07-28 11:43:02
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eact1p$loh$27@inews.gazeta.pl...
    > Opieramy sie na faktach.
    Ty zdajesz się o tym zapominać. Fakt - koleś nie żyje. Został postrzelony i
    wywalił się na motorze. Jeśli strzał go nawet nie zabił to przyczynił się do
    jego śmierci. Nie nadinterpretuj tego jako wyrok. Nie mów czy gość wiedział
    że policjant odskoczy. Nie mów że wylazł mu pod koła. itp Trzymaj się faktów
    i będzie ok.

    > bylby. no i ?
    No i cieszę się że nie jest ranny.

    Tomek

  • 178. Data: 2006-07-28 11:43:34
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacsk3$loh$24@inews.gazeta.pl...
    > przecytaj jeszcze komentarz.
    A możesz podesłać link?

    Tomek

  • 179. Data: 2006-07-28 11:44:33
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacsmj$loh$25@inews.gazeta.pl...
    > z powietrza
    Nie zawsze jest możliwy taki pościg. Poza tym sam motocyklista uciekając
    mógłby kogoś rozjechać. Niezależnie czy miałby radiowóz za plecami czy nie.

    Tomek

  • 180. Data: 2006-07-28 11:44:48
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 12:37:41 +0200, Tomek napisał(a):

    > To prawda. Jednak w sytuacjach gdzie doszło do zagrożenia życia policja musi
    > jakoś dorwać gościa, nie?

    A doszło? Poza tym po ominięciu zagrożenie ustąpiło. Co by było jakby
    uciekł? Stałoby się coś strasznego? Ucieczka pirata drogowego v. jego
    śmierć - uważasz to za równoważne?

    > Tu pechowo się stało że dorwali go za mocno, ale chyba nie liczył że policja
    > potraktuje go łagodnie jak będzie przed nimi uciekał?

    Dlaczego nie? Miał prawo się spodziewać że potraktują go zgodnie z prawem
    - dogonią, zatrzymają, wlepią mandat i punkty. Ale nie musiał się
    spodziewać że dostanie kulkę w plecy. W końcu był w Polsce a nie w
    Kolumbii.

    > A MOŻE robił to już wcześniej i udawało mu się?

    No to jego szczęście że mu się udawało.

    Henry