  • 1. Data: 2008-10-14 12:33:42
    Temat: pl.soc.prawo.nieruchomosci ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jestem za uruchomieniem grupy dyskusyjnej pl.soc.prawo.nieruchomosci
    Gospodarka nieruchomościami podobnie jak podatki to duża specyficzna dziedzina prawa,
    i warto załozyc osobną grupę dla
    usestymatyzowania pytań i odpowiedzi w jednym miejscu.
    Kto byłby za poddaniem pod głosowanie?
    JaC

  • 2. Data: 2008-10-14 12:39:46
    Temat: Re: pl.soc.prawo.nieruchomosci ?
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Ja się przyłączam.
    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziedzina prawa, i warto załozyc osobną grupę dla
    > usestymatyzowania pytań i odpowiedzi w jednym miejscu.

    Jestem za .

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-10-14 12:49:43
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 14:39:46 +0200, mecenas napisał(a):

    > Jestem za .

    Jestem przeciw.
    Dlaczego nie autorskie, wekslowe, internetowe itd.? Albo -- zgodnie z
    systematyką -- cywilne, karne, pracy, administracyjne. (Też byłbym
    przeciw.)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2008-10-14 13:12:53
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Jestem przeciw.
    > Dlaczego nie autorskie, wekslowe, internetowe itd.? Albo -- zgodnie z
    > systematyką -- cywilne, karne, pracy, administracyjne. (Też byłbym
    > przeciw.)

    Zerknij w archiwum grupy, zrób statystykę pytań i będziewsz wiedział
    dlaczego nieruchomości tak a karne nie.

    Zresztą nie ma obowiązku zapisywania się na grupę o nieruchomościach.

    A.

  • 5. Data: 2008-10-14 16:08:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 październik 2008 14:33
    (autor 666
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gd23is$61t$1@news.wp.pl>):

> [...]
    > dziedzina prawa, i warto załozyc osobną grupę dla usestymatyzowania pytań
    > i odpowiedzi w jednym miejscu. Kto byłby za poddaniem pod głosowanie?

    Po co? Widzisz tu jakiś nadmiar listów o nieruchomościach? Podgrupy się
    robi, jak się robi za ciasno. A useNet i tak umiera na rzecz forumów i
    grupy pustoszeją, a nie wypełniają się... I zostają takie pustostany jak
    pl.soc.edukacja, gdzie nie ma nikogo i pl.soc.edukacja.szkoła, gdzie chyba
    ze 3 osoby są.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-10-14 17:07:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
> [...]
    prawa, i warto załozyc osobną grupę dla
    > usestymatyzowania pytań i odpowiedzi w jednym miejscu.

    Jakos nie widze zeby byl tu jakis zalew pytan dotyczacych nieruchomosci.
    Grupa umrze smiecia naturalna a i tak wszyscy beda pisac na p.s.prawo.

  • 7. Data: 2008-10-14 21:47:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Oct 2008, Arek Margraf wrote:

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał
    [...]
    > Zerknij w archiwum grupy, zrób statystykę pytań i będziewsz wiedział
    > dlaczego nieruchomości tak a karne nie.

    Ale z tej statystyki wychodzi mi odpowiedź zgodna z Olgierdem.

    Czy byłeś łaskaw zaliczyć sprawy dotyczące zameldowania (w tym
    z zakresu pytań dot. prawa karnego, czyli mandatu do 5000 zł),
    zamieszkania, posiadania (ktore nie są szczególnie odrębne dla
    nieruchomości) oraz przepisów spadkowych do NIERUCHOMOŚCI?
    Bo to owszem, zmieniałoby nieco postać rzeczy, ale jakoś logicznie
    mi się z nieruchomościami (a gospodarką nieruchomościami w szczególności)
    nie kojarzy.

    > Zresztą nie ma obowiązku zapisywania się na grupę o nieruchomościach.

    Nie ma.
    Za to spadek uczestniczących poniżej pewnego progu grozi śmiercią
    grupy.

    pzdr, Gotfryd