  • 1. Data: 2008-10-14 11:40:22
    Temat: Pytanie od freelancer`a ...
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Witam Serdecznie
    Nazywam się Łukasz Czerwiński, jestem 17-sto letnim
    projektantem stron internetowych (na zamówienie) i mam związku z tym
    kilka pytań:
    1.Czy muszę się rozliczać, jeśli Tak, to jak mogę to robić?
    2.Jakie umowy są najlepsze w mojej sytuacji, czy umowa o dzieło, czy
    jakieś inne...?
    3.Czy na umowie można składać podpis w formie odcisku palca (jestem
    niepełnosprawny)?

    Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi :)
    Mile widziane są również odpowiedzi na e-mail: l...@g...com

    Z poważaniem
    Łukasz Czerwiński
    www.aswiatstron.net

  • 2. Data: 2008-10-14 16:12:31
    Temat: Re: Pytanie od freelancer`a ...
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > kilka pytań:
    > 1.Czy muszę się rozliczać, jeśli Tak, to jak mogę to robić?

    Musisz, podatki placic trzeba.

    > 3.Czy na umowie można składać podpis w formie odcisku palca (jestem
    > niepełnosprawny)?

    Wyrob sobie podpis elektroniczny, jak tylko 18roku to juz za rok bedziesz go
    mial. Chyba odcisk palca moze byc, notarialnie zalatwailem kiedys sprawe z
    totalnie sparalizowanym czlowiekiem, chcial mi sprzedac cos no i notariusz
    przyszedl do miejsca jego zamieszkania i formalnosci dokonczylismy.