  • 1. Data: 2008-10-14 08:11:15
    Temat: Uchwała czy umowa ?
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Witam !

    Jaką formę powinna mieć decyzja współwłaścicieli dotycząca określonego
    rozporządzenia nieruchomością wspólną, aby była prawnie ważna ?
    Domniemuję że powinna to być uchwała - dobrze myślę ? A może powinna to
    być umowa ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2008-10-14 08:17:52
    Temat: Re: Uchwała czy umowa ?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 10:11:15 +0200, Sebcio napisał(a):

> [...]
    > rozporządzenia nieruchomością wspólną, aby była prawnie ważna ?
    > Domniemuję że powinna to być uchwała - dobrze myślę ? A może powinna to

    Umowa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-10-14 08:59:08
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Olgierd pisze:

    > Umowa.

    Dziękuję, tak czułem ale wolałem się upewnić :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 4. Data: 2008-10-14 19:53:18
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Olgierd" <n...@r...org> wrote
    > Umowa.

    A jak obaj podpiszą i nazwą "uchwała" to to nie będzie umowa...? IHMO też
    będzie.

  • 5. Data: 2008-10-15 07:17:44
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 21:53:18 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > A jak obaj podpiszą i nazwą "uchwała" to to nie będzie umowa...? IHMO
    > też będzie.

    Jak zwał tak zwał. Grunt, żeby było zgodne oświadczenie woli. Przy
    uchwale może być wynik 2:1, a wówczas nie będzie zgodnego oświadczenia
    woli.