    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pl.soc.prawo.nieruchomosci ?
    Date: Tue, 14 Oct 2008 23:47:24 +0200

    On Tue, 14 Oct 2008, Arek Margraf wrote:

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał
    [...]
    > Zerknij w archiwum grupy, zrób statystykę pytań i będziewsz wiedział
    > dlaczego nieruchomości tak a karne nie.

    Ale z tej statystyki wychodzi mi odpowiedź zgodna z Olgierdem.

    Czy byłeś łaskaw zaliczyć sprawy dotyczące zameldowania (w tym
    z zakresu pytań dot. prawa karnego, czyli mandatu do 5000 zł),
    zamieszkania, posiadania (ktore nie są szczególnie odrębne dla
    nieruchomości) oraz przepisów spadkowych do NIERUCHOMOŚCI?
    Bo to owszem, zmieniałoby nieco postać rzeczy, ale jakoś logicznie
    mi się z nieruchomościami (a gospodarką nieruchomościami w szczególności)
    nie kojarzy.

    > Zresztą nie ma obowiązku zapisywania się na grupę o nieruchomościach.

    Nie ma.
    Za to spadek uczestniczących poniżej pewnego progu grozi śmiercią
    grupy.

    pzdr, Gotfryd