  • 1. Data: 2008-10-14 13:34:09
    Temat: Bledna cena na stronie internetowej
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Zamowilem rozne czesci komputerowe jednym w sklepie internetowym.
    Kilka godzin po zlozeniu zamowienia zadzwonili do mnie z tego sklepu,
    ze mieli zla cene w jednej z pozycji (cena oczywiscie wzrosla).

    Czy musze zaplacic ta dodatkowa roznice czy nie?
    /jesli bede musial doplacic, to wole zrezygnowac z calego zakupu
    i kupic w innym (drozszym, ale nie sciemniajacym) sklepie

  • 2. Data: 2008-10-14 14:44:35
    Temat: Re: Bledna cena na stronie internetowej
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Q wrote:
> [...]
    > /jesli bede musial doplacic, to wole zrezygnowac z calego zakupu
    > i kupic w innym (drozszym, ale nie sciemniajacym) sklepie

    IMHO nie musisz - zmieniły się warunki umowy którą zawarłeś - możesz
    odstąpić...

    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-10-14 17:00:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > /jesli bede musial doplacic, to wole zrezygnowac z calego zakupu
    > i kupic w innym (drozszym, ale nie sciemniajacym) sklepie

    Jeżeli różnica nie jest błędnym wklepaniem ceny to muszą Ci sprzedać za cenę
    jaką masz na potwierdzeniu. Jeżeli kupiłeś dysk za 40zł (a cena rynkowa 400zł)
    to raczej mają rację.

  • 4. Data: 2008-10-15 15:51:39
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jeżeli różnica nie jest błędnym wklepaniem ceny to muszą Ci sprzedać za
    > cenę jaką masz na potwierdzeniu. Jeżeli kupiłeś dysk za 40zł (a cena
    > rynkowa 400zł) to raczej mają rację.

    po prostu cena tej plyty wzrosla a oni "nie zakutalizowali jej na stronie":
    na stronie bylo 275zl a mialo byc 300zl;

  • 5. Data: 2008-10-15 18:28:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > po prostu cena tej plyty wzrosla a oni "nie zakutalizowali jej na stronie":
    > na stronie bylo 275zl a mialo byc 300zl;

    Może Ci się przyda:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,57099
    17,Pulapki_sklepow_internetowych.html