  • 21. Data: 2005-04-20 17:58:19
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 08:37:49 +0200, Poke naskrobał(a):

    > I mialem wiecej o +- 700 zl - teraz Bank chce abym im to zwrocil mimo ze
    > wydalem juz te pieniadze nie majac pojecia ze to blad po ich stronie, a
    > akurat spodziewalem sie wplywow na to konto. Co z tymi durniami zrobic?

    poczekać 90 dni na bankowy tytuł egzekucjny i komornika bedzie x2 do
    oddania.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 22. Data: 2005-04-20 18:07:04
    Od: ace <c...@c...com>

    Sebol wrote:
    > Dnia Wed, 20 Apr 2005 08:37:49 +0200, Poke naskrobał(a):

    > poczekać 90 dni na bankowy tytuł egzekucjny i komornika bedzie x2 do
    > oddania.

    Zgubiles pod drodze wyrok sadowy.

  • 23. Data: 2005-04-20 18:14:48
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    ace napisał(a):
    > Zgubiles pod drodze wyrok sadowy.

    wiesz co to jest bankowy tytuł egzekucyjny?

    KG

  • 24. Data: 2005-04-21 18:11:49
    Od: ori <l...@h...com>

    jaszczur wrote:
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > A zgoda. Zapomniałem, że już do rachunków osobistych podpisuje się tera
    > oświadczenia o poddaniu się egzekucji. Jeszcze po staremu myślę.

    Co to znaczy "podpisuje SIE"? Bank nie ma prawa zmuszac obywatela do
    zrzeczenia sie prawa do sadu. Taka umowa jest niewazna.

  • 25. Data: 2005-04-21 18:15:11
    Od: ori <l...@h...com>

    Marcin Jaworski wrote:
    > Wyobraź sobie sytuacje - kumpel wisi Ci kase.

    Bank to nie kumpel. Bank to zalegalizowana przestepczosc. W dodatku
    zorganizowana. Nalezy z nimi postepowac ich wlasnymi metodami.

> [...]
    > że nie ma pieniędzy i zdał sobie sprawe że przez pomyłke oddał Ci dwa razy te
    > samą kwotę. Postanowił pójść do Ciebie, przeprosić za pomyłkę i poprosić o
    > zwrot. I teraz Ty mówisz:
    > a) Durniu zapłaciłeś frycowe, wal się
    > b) Przyznajesz że też coś Tobie się pomyliło, przepraszasz że go wykorzystałeś
    > nie chcący i oddajesz pieniądze.
    > Ty wybrałeś a.
    > Zadaj sobie teraz pytanie: Czy jestem dobrym człowiekiem ? Czy na podstawie
    > swojego postępowania mam prawo oczekiwać by ludzie traktowali mnie poważnie ?

    To porowaninie nie ma zastowoswania wobec bankow. Znasz uczciwy bank?
    Czy naprawde myslisz ze bank zrobilby to samo?

  • 26. Data: 2005-04-21 18:19:49
    Od: ori <l...@h...com>

    Marek mszyma Szymanski wrote:
    > Witam,
    >
    > Uzytkownik "Poke" <...net> napisal

    > Czy to Twoja strona?
    > Zakladadam, ze tak.
    > Znajduje sie na niej ponizsz deklaracja:
    > ***

    > lub Gdansku
    > ***
    > Proponuje do CV dodac linka do tego watku.
    > Jak myslisz - jak wplynie to na Twoje szanse na prace?

    Mnie jako pracowdawcy takie pytanie nie przeszkadza. Przeciwnie,
    potencjalny pracownik mysli i nie daje sie bankowcom oszustom latwo.

    > Zapytam równiez otwartym tekstem:
    > CHCESZ ZATRZYMAC NIE SWOJE PIENIADZE
    > WIEDZAC KTO JEST ICH WLASCICIELEM ???

    Zlodziej wlascicielem? Wiekszosc pochodzi z lichwy, czyli kradziezy
    biednych.

    > A tak od siebie powiem,
    > ze Twoja postawa zaczyna byc niepokojaco czesta.
    > Widac coraz wiecej ludzi nie wie co to
    > elementarna przyzwoitosc, uczciwosc i honor.

    ROTFL

    Wobec kryminalistow postepuje sie w sposob im zrozumialy. Bank same
    krada masowo, wiec dostana wlasne lekarstwo.

  • 27. Data: 2005-04-21 18:21:08
    Od: ori <l...@h...com>

    jaszczur wrote:
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > I co to da?

    Banki panicznie boja sie ujawniania kardynalnych bledow.

  • 28. Data: 2005-04-21 18:22:31
    Od: ori <l...@h...com>

    kam wrote:

    > wiesz co to jest bankowy tytuł egzekucyjny?
    >
    > KG

    Oswiec nas. U umiesc to fundamentalnym prawie dostepu do uczciwego
    procesu sadowego.

  • 29. Data: 2005-04-21 18:38:14
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    ori napisał(a):

    > Oswiec nas. U umiesc to fundamentalnym prawie dostepu do uczciwego
    > procesu sadowego.

    Kameleonku... mógłbys się wreszcie zdecydować na jakiegos nicka. Nudzi
    mnie juz sprawdzanie w źródle wiadomości, czy kolejna porcja bredni na
    tej grupie to dzieło jakiegos nowego zagubionego, czy to stale ten sam
    kameleon z Jersey City.

    A co do twojej wypowiedzi, jak zwykle nacechowanej beznadziejnym
    poziomem wiedzy na temat prawa połaczonym ze schizofrenicznym
    uwielbieniem dla "praw fundamentalnych": zawierając umowe z bankiem
    zgadzasz się na wystawienie przez bank bankowego tytułu egzekucyjnego
    obejmujacego zadłużenie do pewnej kwoty. Jezleli nie zapłacisz to bank
    wystawi tytuł egzekucyjny i prześle go do SĄDU że by SĄD nadał mu
    klauzulę wykonalności. I jezeli dokumenty beda sie zgadzały sąd taką
    klauzulę nada.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 30. Data: 2005-04-21 18:39:11
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    ori napisał(a):

    > Co to znaczy "podpisuje SIE"? Bank nie ma prawa zmuszac obywatela do
    > zrzeczenia sie prawa do sadu. Taka umowa jest niewazna.

    Nie rozśmieszaj mnie...

    --
    Falkenstein