  • 31. Data: 2005-04-21 18:53:13
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    ori napisał(a):
    > Oswiec nas. U umiesc to fundamentalnym prawie dostepu do uczciwego
    > procesu sadowego.

    cóż, akurat tu bym sie zgodził

    KG

  • 32. Data: 2005-04-22 02:35:40
    Od: get <g...@a...net>

    Buc lubelski i karierowicz PRLi Otto Falkenstein wrote:

    > A co do twojej wypowiedzi, jak zwykle nacechowanej beznadziejnym
    > poziomem wiedzy na temat prawa połaczonym ze schizofrenicznym
    > uwielbieniem dla "praw fundamentalnych": zawierając umowe z bankiem
    > zgadzasz się na wystawienie przez bank bankowego tytułu egzekucyjnego
    > obejmujacego zadłużenie do pewnej kwoty.

    Nie zawieram takiej umowy, a bank nie moze mi odmowic uslugi w zwiazku z
    odmowa. Tak samo jak zaden oszust nie moze mnie zmusic do poddani sie
    arbitrazowi po rygorem odmowy uslugi.

    > Jezleli nie zapłacisz to bank
    > wystawi tytuł egzekucyjny i prześle go do SĄDU że by SĄD nadał mu
    > klauzulę wykonalności. I jezeli dokumenty beda sie zgadzały sąd taką
    > klauzulę nada.

    Sad, czy buc w todze taki jak ty? Wlasnosci mozna pozbawic tylko po
    daniu mozliwosci obrony przed kompetentnym sadem. Twoj scenariusz
    zaklada ze Citi moze dokonac kazdego oszustwa i tylko zaniesc swistek do
    buca w todze takiego jak ty do podpisu. Tylko w Lublinie!!!

  • 33. Data: 2005-04-22 02:40:35
    Od: get <g...@a...net>

    Buc z PRLu Otto Falkenstein napisal:

    > Nie rozśmieszaj mnie...

    To cie rozsmiesze. Teraz przetestuj swoje twierdzenie przykladem: PKO SA
    chce oszukac klienta. Wystawia mu falszywe oplaty manipulacyjne. Klient
    odmawia, i dalej jest wedlug twojego scenariusza. Zgodne z prawem?
    Dlaczego niby chcesz pozbawic komornikiem wlasnosci gwarantowanych
    konstytucyjnie i Konwencja.

    Podaj dlaczego jakis oszust dzialajacy publicznie moze mi odmowic uslugi
    pod warunkiem ze zrzecze sie swoich fundalemtalnych praw do
    rozsrzygniecia sporu przed sadem?

    (Za bardzo przesiaknoles PRLem bucu).

  • 34. Data: 2005-04-22 04:51:25
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    get napisał(a):
    > Buc z PRLu Otto Falkenstein napisal:

    Jak widze chamstwo pana emigranta nadal sie trzyma... to pewnie ten
    azbest...

> [...]
    > odmawia, i dalej jest wedlug twojego scenariusza. Zgodne z prawem?
    > Dlaczego niby chcesz pozbawic komornikiem wlasnosci gwarantowanych

    Dyrektor banku PKO pewnego dnia wstaje i mówi: A, oszukam sobie
    Kowalskiego i wystawie mu fałszywe opłaty. O to ci chodzi?

    Ponieważ Kowalski nie płaci wystawianyjest BTE. Ten tytuł idzie do sądu
    - a tam sedzia sprawdza, czy istniały podstawy do naliczenia opłat.
    Jezeli tak, to nadaje mu klauzulę, jeżeli nie to nie nadaje. A na
    nadanie klauzuli słuzy zażalenie.

    Aha, egzekucja komornicza to jest własnie jeden z konstytucyjnie
    dozwolonych sposobów pozbawienia własnosci. Prócz niego jest jeszcze
    środek karny przepadku przedmiotów i wywłaszczenie.

    > Podaj dlaczego jakis oszust dzialajacy publicznie moze mi odmowic uslugi
    > pod warunkiem ze zrzecze sie swoich fundalemtalnych praw do
    > rozsrzygniecia sporu przed sadem?

    Niczego sie nie zrzzekasz. Zgadzasz się jedynie na to, by bank
    zastosował przy dochodzeniu swych naleznosci uproszczoną procedurę, z
    pominieceiem etapu wydania nakazu. Sprawa tak czy inaczej rozoznawana
    jest przez sąd, tyle z na etapie nadania klauzuli. Co na jedno wychodzi
    bo bez klauzuli bankowy tytuł egzekucyjny wart jeest tyle co papier na
    którym go napisano.

    > (Za bardzo przesiaknoles PRLem bucu).

    (Za bardzo przesiąkłeś azbestem, emigrancie)

    --
    Falkenstein

  • 35. Data: 2005-04-22 04:55:56
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    get napisał(a):

    > Nie zawieram takiej umowy, a bank nie moze mi odmowic uslugi w zwiazku z
    > odmowa. Tak samo jak zaden oszust nie moze mnie zmusic do poddani sie
    > arbitrazowi po rygorem odmowy uslugi.

    Oczywiscie potrafisz podać podstawe prawną tego twierdzenia. Tylko
    konkretnie. No i oczywisciewe jak zwykle nie umiesz czytać ze
    zrozumieniem. Pisałem o zawieraniu np umowy rachunku bankowego.

    > Sad, czy buc w todze taki jak ty? Wlasnosci mozna pozbawic tylko po
    > daniu mozliwosci obrony przed kompetentnym sadem.

    Podaj podstawe prawną twierdzenia.

    > Twoj scenariusz
    > zaklada ze Citi moze dokonac kazdego oszustwa i tylko zaniesc swistek do
    > buca w todze takiego jak ty do podpisu. Tylko w Lublinie!!!

    A twój scenariusz zakłada, że banki istnieją po to, żeby oszukiwać
    klijentów. Ale rozumiem cię, ciezko harowłes przy azbeście i straciłes
    wszystkie pieniądze. No ale jak powierzyłes pieniądze Majkelowi co stał
    na rogu i miał na szyi kartke "BANK" to sam sobie jestes winien :-P

    --
    Falkenstein

  • 36. Data: 2005-04-22 05:10:04
    Od: serwer <c...@i...pl>

    Otto Falkenstein wrote:

    Otto?

    Ten sam ktory, wrzuca caly swiat do KF?

> [...]
    >

    > Dyrektor banku PKO pewnego dnia wstaje i mówi: A, oszukam sobie
    > Kowalskiego i wystawie mu fałszywe opłaty. O to ci chodzi?

    Dokladnie.

    Na dodatek, nie tylko robi to osobiscie, a ustawia komputer zeby
    oszukiwal klientow SYSTEMATYCZNIE.

> [...]
    > - a tam sedzia sprawdza, czy istniały podstawy do naliczenia opłat.
    > Jezeli tak, to nadaje mu klauzulę, jeżeli nie to nie nadaje. A na

    Czyli "sedzia" (bo nie mowimy o prawdziwym sedziu) przykldanie kleka i
    caluje w posladki prezesa banku tylko na podstawie wydrukow
    komupterowych zalaczonych przez oszuta prezesa.

    Gdzie po drodze jest rpawo do osadzenia tego oszustwa przez niezalezny sad?

    > Aha, egzekucja komornicza to jest własnie jeden z konstytucyjnie
    > dozwolonych sposobów pozbawienia własnosci. Prócz niego jest jeszcze
    > środek karny przepadku przedmiotów i wywłaszczenie.

    Jak najbardziej. Tylko ze to pozbawienie MUSI byc konieczne do
    funkcjonowania w demokratycznym spoleczenstwie. A tego warunku Konwencji
    nie spelnia jakis tam swistek bankera, pozwabiony zreszta prawa
    konfrontacji oskarzonego.

    Czytales kiedys Netanyahu?

    > Niczego sie nie zrzzekasz. Zgadzasz się jedynie na to, by bank
    > zastosował przy dochodzeniu swych naleznosci uproszczoną procedurę, z
    > pominieceiem etapu wydania nakazu.

    Nie. Nie zgadzam sie, bo zrzeczenie sie prawa do sadu jest warunkiem
    PUBLICZNEJ uslugi z ich strony. Moja odmowa zgody jest podstawa ich
    odmowy PUBLICZNEJ uslugi.

    Rownie dobrze moga napisac ze przez przekroczeniem progu klienci
    "zrzekaja sie" prawa do ochrony przed dyskryminacja narodowosciowa.

    > Sprawa tak czy inaczej rozoznawana
    > jest przez sąd, tyle z na etapie nadania klauzuli. Co na jedno wychodzi
    > bo bez klauzuli bankowy tytuł egzekucyjny wart jeest tyle co papier na
    > którym go napisano.

    Gowno prawda. Jest wyrok BEZ uczestnictwa strony. Tak samo jak "nakazy".
    PRL i koniec.

    > (Za bardzo przesiąkłeś azbestem, emigrancie)

    Widac w Lublinie spotykasz wylacznie azbestowcow. A o milionerach
    znajacych biegle polski kiedys slyszales cwoku?

  • 37. Data: 2005-04-22 05:16:04
    Od: serwer <c...@i...pl>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Oczywiscie potrafisz podać podstawe prawną tego twierdzenia. Tylko
    > konkretnie. No i oczywisciewe jak zwykle nie umiesz czytać ze
    > zrozumieniem. Pisałem o zawieraniu np umowy rachunku bankowego.

    Lubelska DUPO: prawo do sadu gwarantuje kazda konstytucja na swiecie.
    Nie mowiac o Konwencji.

    > Podaj podstawe prawną twierdzenia.

    ...Europejska Konwencja LUBELSKA DUPO

    > A twój scenariusz zakłada, że banki istnieją po to, żeby oszukiwać
    > klijentów.

    Bron swojego argumentu lubeska dupo.

    > Ale rozumiem cię, ciezko harowłes przy azbeście i straciłes
    > wszystkie pieniądze. No ale jak powierzyłes pieniądze Majkelowi co stał
    > na rogu i miał na szyi kartke "BANK" to sam sobie jestes winien :-P

    Dalej nie odpowiedziales bucu na argument. Czy Citi moze zaniesc swistek
    do buca jak ty i otrzymac nakaz bez wysluchania drugiej strony.

    Nie moze.

    Konstytucja i Konwencja sa jednoznaczne.

    Ale PRLowskie buce w Lublinie tego nie zrozumieja.

  • 38. Data: 2005-04-22 05:44:02
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    serwer napisał(a):

    > Na dodatek, nie tylko robi to osobiscie, a ustawia komputer zeby
    > oszukiwal klientow SYSTEMATYCZNIE.

    masz spoleczny obowiązek zawiadomienia prokuratury. Jeśli nie wiesz jak,
    podaj szczegóły, ja to zrobię.

    Fałśzywe zawiadomienie jest przestępstwem, ale to przecież święta prawda
    co piszesz, prawda?

    > Czyli "sedzia" (bo nie mowimy o prawdziwym sedziu) przykldanie kleka i
    > caluje w posladki prezesa banku tylko na podstawie wydrukow
    > komupterowych zalaczonych przez oszuta prezesa.

    taaaa, ostatnio "nieuczciwie" przegrałeś coś w sądzie, prawda? :>

    > Gdzie po drodze jest rpawo do osadzenia tego oszustwa przez niezalezny sad?

    zażalenie na klauzulę, 840 kpc i rozne takie

> [...]
    > funkcjonowania w demokratycznym spoleczenstwie. A tego warunku Konwencji
    > nie spelnia jakis tam swistek bankera, pozwabiony zreszta prawa

    coś ci się pomyliło (czemu mnie to nie dziwi).
    Z twojej definicji wynika, że procesy o zapłatę są sprzeczne z prawem, a
    już egzekucja na podstawie wyroku - na pewno.

    > Czytales kiedys Netanyahu?

    Też zna przestępstwa, o których nie zawiadamia?

    > Nie. Nie zgadzam sie, bo zrzeczenie sie prawa do sadu jest warunkiem
    > PUBLICZNEJ uslugi z ich strony. Moja odmowa zgody jest podstawa ich
    > odmowy PUBLICZNEJ uslugi.

    a, to juz mamy prawo do banku? :) no pięknie.

    > Rownie dobrze moga napisac ze przez przekroczeniem progu klienci
    > "zrzekaja sie" prawa do ochrony przed dyskryminacja narodowosciowa.

    nie mogą

    > Gowno prawda. Jest wyrok BEZ uczestnictwa strony. Tak samo jak "nakazy".
    > PRL i koniec.

    postępowanie nakazowe jest AFAIR zgodne z konstytucja - zgodnie z
    orzeczeniem TK. Więc pieniaczysz bez sensu.

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 39. Data: 2005-04-22 06:38:25
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik ori pisze:

    > Banki panicznie boja sie ujawniania kardynalnych bledow.
    Jasne... Dla mnie osoba która się bezpodstawnie wzbogaca, a w dodatku
    idzie w zaparte, jest złodziejem. A jeśli jeszcze ogłasza o tym w prasie
    i pisze do nadzoru bankowego... Wtedy jest już debilem.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 40. Data: 2005-04-22 06:43:28
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Otto pisze:

    > Ponieważ Kowalski nie płaci wystawianyjest BTE. Ten tytuł idzie do sądu
    > - a tam sedzia sprawdza, czy istniały podstawy do naliczenia opłat.
    Nie. Sędzia sprawdza czy wniosek o nadanie klauzuli wykonalności BTE
    spełnia wymogi formalne. Nie sprawdza zasadności powstałego roszczenia.