  • 1. Data: 2005-04-20 06:37:49
    Temat: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@poprostu2.net>

    I mialem wiecej o +- 700 zl - teraz Bank chce abym im to zwrocil mimo ze
    wydalem juz te pieniadze nie majac pojecia ze to blad po ich stronie, a
    akurat spodziewalem sie wplywow na to konto. Co z tymi durniami zrobic?

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 2. Data: 2005-04-20 06:43:05
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > akurat spodziewalem sie wplywow na to konto. Co z tymi durniami zrobic?

    oddac

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-04-20 06:51:55
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@poprostu2.net>

    Dnia 2005-04-20 08:43:05, rezist.com napisał(a):

    > oddac

    No chyba zartujesz - pieniadze wydalem - to ze oni nie potrafia
    porowadzic konta to ich sprawa. To sie nazywa frycowe. Czy ja ja bym sie
    pomylil w czymkolwiek to Bank by tez byl taki wyrozumialy aby doplacac ze
    swojej kieszeni???

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 4. Data: 2005-04-20 07:06:40
    Od: "Zeke" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > pomylil w czymkolwiek to Bank by tez byl taki wyrozumialy aby doplacac ze

    A gdyby bank zabralby Ci 700zl z konta to tez potraktowalbys to jako frycowe
    i powiedzial sobie "zlby bank, zmieniam na inny" czy klocilbys sie do
    upadlego?

  • 5. Data: 2005-04-20 07:08:12
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@poprostu2.net>

    Dnia 2005-04-20 09:06:40, Zeke napisał(a):

    > A gdyby bank zabralby Ci 700zl z konta to tez potraktowalbys to jako frycowe
    > i powiedzial sobie "zlby bank, zmieniam na inny" czy klocilbys sie do
    > upadlego?

    Bank tych pieniedzy nie WYDAL - widzisz roznice?

  • 6. Data: 2005-04-20 07:12:04
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Poke pisze:

    > Bank tych pieniedzy nie WYDAL - widzisz roznice?
    To pożycz od kogoś i oddaj. Dobrze Ci kolega radzi.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 7. Data: 2005-04-20 07:14:07
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@poprostu2.net>

    Dnia 2005-04-20 09:12:04, jaszczur napisał(a):

    > To pożycz od kogoś i oddaj. Dobrze Ci kolega radzi.

    Nie - to kpina a nie porada. Zamykam topic z mojej strony. EOT.

  • 8. Data: 2005-04-20 07:15:09
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > No chyba zartujesz - pieniadze wydalem - to ze oni nie potrafia
    > porowadzic konta to ich sprawa. To sie nazywa frycowe. Czy ja ja bym sie

    ODDAJ NIE SWOJA KASE.
    ODDAJ NIE SWOJA KASE.
    ODDAJ NIE SWOJA KASE.
    ODDAJ NIE SWOJA KASE.
    ODDAJ NIE SWOJA KASE.
    ODDAJ NIE SWOJA KASE.

    ;-)

  • 9. Data: 2005-04-20 07:22:57
    Od: "Zeke" <s...@p...onet.pl>

    > Bank tych pieniedzy nie WYDAL - widzisz roznice?

    Wybacz - nie widze:)Ale przeciez to nie problem przeciez spodziewasz sie
    takich wplywow tak jak pisales wczesniej. No to z tego im oddasz i juz.Mysle
    ze bank poczeka w najgorszym razie te pare dni - porozmawiaj na ten temat z
    naczelnikiem - mysle ze pojdzie Ci na reke z pozniejsza splata
    Pozdr

  • 10. Data: 2005-04-20 07:29:04
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Poke pisze:

    > Nie - to kpina a nie porada. Zamykam topic z mojej strony. EOT.

    A bank ze swojej strony wyśle do Sądu wniosek o rozpoznanie sprawy w
    postępowaniu upominawczym oraz wydanie nakazu zapłaty przeciwko Tobie.
    Następnie skieruje wniosek do komornika. Zapłacisz dodatkowo koszty
    procesu i koszty egzekucji. Bank może też doliczyć Ci koszty zastępstwa
    procesowego. Łącznie wyjdzie Ci do zapłaty 3000 zł. Co Ty na to?

    --
    ( . '">
    ) L_