  • 1. Data: 2005-04-19 21:53:00
    Temat: Servis hondy zrobil mnie w konia / jak mogę wyciagnac konsekwencje..
    Od: "kuba tomczyk" <k...@p...onet.pl>

    Witam;

    Autko piękne, niestety wjechał w nie tir. Serwis rozliczał się bezgotówkowo z
    PZU..

    1. Na liście części WYMIENIONYCH widnieje element który został "wyklepany"
    2. Uszkodzono (czarną) folię na szybach (rysy) które zamalowano markerem...

    Tak w życiu bywa. Problem tylko co zrobic... Telefon do szefa serwisu pozostał
    bez odzewu. Trzeba mocniej nacisnac... Na co można się powołać i gdzie szukać
    pomocy.

    Proszę bardzo o pomoc !

    pozdrawiam serdecznie

    kuba tomczyk

  • 2. Data: 2005-04-20 09:49:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kuba tomczyk wrote:

> [...]
    >
    > Tak w życiu bywa. Problem tylko co zrobic... Telefon do szefa serwisu
    > pozostał bez odzewu. Trzeba mocniej nacisnac... Na co można się

    Po pierwsze spróbuj z Honda Poland. To czesem działa, u mnie
    zadziałało, gdy aso mi schrzaniło lakierowanie zderzaka i szybę "pękli"
    montując maskę. Znaczy dokładniej zadziałała sama groźba...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2005-04-20 13:03:58
    Od: "kuba tomczyk" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > zadziałało, gdy aso mi schrzaniło lakierowanie zderzaka i szybę "pękli"
    > montując maskę. Znaczy dokładniej zadziałała sama groźba...

    Rozumiem że poprostu mam wyslać pismo do ASO; a później ewentualnie napisać do
    Honda Poland w Warszawie.... ???

    pozdrawiam

    i dzieki

  • 4. Data: 2005-04-20 13:40:58
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kuba tomczyk wrote:

    > Rozumiem że poprostu mam wyslać pismo do ASO; a później ewentualnie
    > napisać do Honda Poland w Warszawie.... ???

    Ja po prostu zapytałem pacana czy mam umówic się z samochodem na
    oględziny z przedstawicielem Hondy, tym który daje autoryzacje
    warsztatom.
    W pierwszej chwili tak mnie chcieli przerobić, ale jak zagroziłem to
    spotulnieli.
    Bo ewidentnie było schrzanione.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2005-04-20 16:01:53
    Od: "kuba tomczyk" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > warsztatom.
    > W pierwszej chwili tak mnie chcieli przerobić, ale jak zagroziłem to

    Dzieki massai :))))
    Bardzo dobre :]

    pozdrawiam
    kuba