  • 1. Data: 2005-04-20 00:04:23
    Temat: "Prawo do humanitarnej interwencji" - zaproszenie na Uniwersytet Gdański
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Naukowe Koło Młodych Polityków ma zaszczyt zaprosić wszystkich studentów
    Trójmiejskich Uczelni na Konferencję organizowaną na Wydziale Prawa i
    Administracji Uniwersytetu Gdańskiego pod tytułem " Prawo do interwencji
    humanitarnej a zasada suwerenności państwa - historia oraz perspektywy
    ewolucji " . Naszym gościem będzie ł wybitny specjalista z zakresu prawa
    międzynarodowego, wieloletni pracownik naukowy Uniwersytetu Gdańskiego,
    autor szeregu publikacji poświęconych problematyce praw człowieka, doktrynie
    prawa naturalnego oraz filozofii prawa, kierownik Zespołowej Katedry Teorii
    Państwa i Prawa oraz Zakładu Praw Człowieka, a ponad to wyśmienity
    wykładowca - Pan Profesor Jerzy Zajadło. Pragniemy zachęcić wszystkich
    zainteresowanych do aktywnego udziału w organizowanej przez nasze Koło
    debacie. Pan Profesor przedstawi swój, jak zawsze interesujący, pogląd na
    zaproponowany przez Koło temat, następnie zaś będzie możliwość zadawania
    pytań. Liczymy na żywą dyskusje ponieważ zagadnienie wydaje się nam
    niezwykle intrygujące.

    Konferencja odbędzie się 26 kwietnia 2005r. na Wydziale Prawa i
    Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, przy ulicy Bażyńskiego, w Audytorium
    C, o godzinie 13:15 - 15:00. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony
    internetowe pod adresem www.nkmp.univ.gda.pl - Naukowe Koło Młodych
    Polityków UG.

    Paweł Galiński

  • 2. Data: 2005-04-20 02:46:33
    Od: nyt <n...@h...com>

    Pawel Galinski wrote:
    > Naukowe Ko?o M?odych Polityków ma zaszczyt zaprosiae wszystkich studentów
    > Trójmiejskich Uczelni na Konferencj? organizowan? na Wydziale Prawa i
    > Administracji Uniwersytetu Gda?skiego pod tytu?em " Prawo do interwencji
    > humanitarnej a zasada suwerenno?ci pa?stwa - historia oraz perspektywy
    > ewolucji " . Naszym go?ciem b?dzie ? wybitny specjalista

    To juz wszystko wiemy. "Wybitny". Pewnie jak Pastusiak.