  • 11. Data: 2005-04-20 07:40:00
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jaszczur napisał(a):

    > A bank ze swojej strony wyśle do Sądu wniosek o rozpoznanie sprawy w
    > postępowaniu upominawczym oraz wydanie nakazu zapłaty przeciwko Tobie.
    > Następnie skieruje wniosek do komornika. Zapłacisz dodatkowo koszty
    > procesu i koszty egzekucji. Bank może też doliczyć Ci koszty zastępstwa
    > procesowego. Łącznie wyjdzie Ci do zapłaty 3000 zł. Co Ty na to?

    Po co ma to robić? Wystawi bankowy tytuł egzekucyjny. Sąd nada klauzule
    wykonalności i będzie po sprawie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2005-04-20 07:57:50
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Johnson pisze:

    > Po co ma to robić? Wystawi bankowy tytuł egzekucyjny. Sąd nada klauzule
    > wykonalności i będzie po sprawie.

    A zgoda. Zapomniałem, że już do rachunków osobistych podpisuje się tera
    oświadczenia o poddaniu się egzekucji. Jeszcze po staremu myślę.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 13. Data: 2005-04-20 08:22:16
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Poke wrote:

    > Nie - to kpina a nie porada. Zamykam topic z mojej strony. EOT.

    A tam kpina. Wydales nie swoje i idziesz jeszcze w zaparte. Najlpiej
    faktycznie pozyczyc i oddac, komu jestes winny. I nauczka na przyszlosc,
    nie wydawac nie nalezacych do ciebie pieniedzy.

    Pozdr

    PS. Ja bym oddal, jakbym juz wydal.

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz

  • 14. Data: 2005-04-20 08:28:30
    Od: "Marcin Jaworski" <m...@g...pl>

    Wyobraź sobie sytuacje - kumpel wisi Ci kase. Przychodzi do Ciebie oddaje Ci
    pieniądze. Jest człowiekiem więc ma prawo się mylić - coś mu się pochrzaniło,
    przychodzi do Ciebie na drugi dzień i znowu oddaje Ci kase. I teraz:
    a) bierzesz pieniądze
    b) nie bierzesz i mówisz że już przecież oddał
    Ty wybrałeś a. Pewnego wieczora kiedy Twój kumpel chciał iść na piwo zauważył
    że nie ma pieniędzy i zdał sobie sprawe że przez pomyłke oddał Ci dwa razy te
    samą kwotę. Postanowił pójść do Ciebie, przeprosić za pomyłkę i poprosić o
    zwrot. I teraz Ty mówisz:
    a) Durniu zapłaciłeś frycowe, wal się
    b) Przyznajesz że też coś Tobie się pomyliło, przepraszasz że go wykorzystałeś
    nie chcący i oddajesz pieniądze.
    Ty wybrałeś a.
    Zadaj sobie teraz pytanie: Czy jestem dobrym człowiekiem ? Czy na podstawie
    swojego postępowania mam prawo oczekiwać by ludzie traktowali mnie poważnie ?

    A teraz już bez analogii bo możliwe że nie zrozumiałeś tego co napisałem. Ta
    sytuacja pasuje pod paragraf - "bezpodstawne wzbogacenie". Więc tak czy tak
    będziesz musiał pieniążki oddać i teraz od Ciebie zależy co ludzie o Tobie
    pomyślą - "tak to ten kombinator" czy "ooo porządny uczciwy gość"

    Pozdrawiam i życzę owocnej pracy nad sobą
    Marcin Jaworski

  • 15. Data: 2005-04-20 08:54:32
    Od: "Marek mszyma Szymanski" <no.spam.mszyma@nos_pam.gazeta.pl>

    Witam,

    Uzytkownik "Poke" <...net> napisal
    > I mialem wiecej o +- 700 zl - teraz Bank chce abym im to zwrocil mimo ze
    > wydalem juz te pieniadze nie majac pojecia ze to blad po ich stronie, a
    > akurat spodziewalem sie wplywow na to konto. Co z tymi durniami zrobic?
    > http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie
    Czy to Twoja strona?
    Zakladadam, ze tak.
    Znajduje sie na niej ponizsz deklaracja:
    ***
    lub Gdansku
    ***
    Proponuje do CV dodac linka do tego watku.
    Jak myslisz - jak wplynie to na Twoje szanse na prace?

    Zapytam równiez otwartym tekstem:
    CHCESZ ZATRZYMAC NIE SWOJE PIENIADZE
    WIEDZAC KTO JEST ICH WLASCICIELEM ???

    A tak od siebie powiem,
    ze Twoja postawa zaczyna byc niepokojaco czesta.
    Widac coraz wiecej ludzi nie wie co to
    elementarna przyzwoitosc, uczciwosc i honor.
    Takie mamy czasy.

    Niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek mszyma Szymanski, Gdynia

  • 16. Data: 2005-04-20 09:00:05
    Od: "Marek mszyma Szymanski" <no.spam.mszyma@nos_pam.gazeta.pl>

    Witam,

    Uuuupsss
    > Pozdrawiam,
    > Marek mszyma ...

    Przepraszam wszystkich którzy mogli poczuc sie urazeni
    zakonczeniem mojego posta do obywatela Poke.

    Poniewaz Jego wyjatkowo NIE POZDRAWIAM,
    potraktujcie to jako "literówke".

    Powinien zostac sam podpis - jak nizej
    --
    x x x x x
    Marek mszyma

  • 17. Data: 2005-04-20 09:44:29
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Poke* wrote in <news:1ls1s4xshytvm.1a899iw8uyw98$.dlg@40tude.net> :

    > I mialem wiecej o +- 700 zl - teraz Bank chce abym im to zwrocil mimo ze
    > wydalem juz te pieniadze nie majac pojecia ze to blad po ich stronie, a
    > akurat spodziewalem sie wplywow na to konto. Co z tymi durniami zrobic?

    hmm, jakby zrobił to pracodawca i przelał ci za duzo to co prawda jest
    to bezpodstawne wzbogacenie, ale gdybyś nie wiedząc o tym wydał tą
    kasę (np. płacac kartą) to nie musisz zwrócić tego wg. jego widzimisię
    - tylko jak bedziesz mial kase by to oddać (i chyba nie moga
    automatycznie obciąc z kolejnej pensji bez zgody).

    Trzymaj linie że nie wiedziales ze masz za duzo w wyniku ich bledu i
    karz im udowodnic ze o tym wiedziales.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 18. Data: 2005-04-20 10:06:40
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Trzymaj linie że nie wiedziales ze masz za duzo w wyniku ich bledu i
    > karz im udowodnic ze o tym wiedziales.

    googlegroups Twoim przyjacielem :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 19. Data: 2005-04-20 12:00:06
    Od: prob <b...@b...pl>

    Poke wrote:
    > I mialem wiecej o +- 700 zl - teraz Bank chce abym im to zwrocil mimo ze
    > wydalem juz te pieniadze nie majac pojecia ze to blad po ich stronie, a
    > akurat spodziewalem sie wplywow na to konto. Co z tymi durniami zrobic?

    Zlozyc skarge do nadzoru bankowego i rozglosic w sieci zabezpieczenia
    bankowe z podaniem nazwy banku i nazwiska durnia ktory zada zwrotu.

  • 20. Data: 2005-04-20 12:38:56
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik prob pisze:

    > Zlozyc skarge do nadzoru bankowego i rozglosic w sieci zabezpieczenia
    > bankowe z podaniem nazwy banku i nazwiska durnia ktory zada zwrotu.
    I co to da?