  • 11. Data: 2006-06-10 06:32:57
    Temat: Re: patent systemu do lotto ?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert W. napisał(a):

    > A ja pamietam jak kilka lat temu ujęto grupę oszustów. Oszustami byli
    > matematycy, którzy opracowali system na wygrywanie w totku i się bogacili.

    A na czym konkretnie mialoby polegac oszustwo?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 12. Data: 2006-06-10 06:58:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert W. napisał(a):

    > A ja pamietam jak kilka lat temu ujęto grupę oszustów. Oszustami byli
    > matematycy, którzy opracowali system na wygrywanie w totku i się bogacili.

    Chyba się bogacili na sprzedaży tego systemu naiwnym, a nie na samej grze.
    Regulamin gier losowych w totku nie zakazuje używania systemów takich
    czy innych (bo ich nie ma), a więc nawet gdyby ktoś wynalazł taki system
    to nie mógłby być oskarżony o oszustwo.

    Dla zainteresowanych:
    http://wiadomosci.onet.pl/1299909,2677,kioskart.html

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 13. Data: 2006-06-10 09:23:43
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    januszek wrote:

    > A na czym konkretnie mialoby polegac oszustwo?

    Jakoś należało ich przykrócić. 'Oszustwo' miało być jedynie pretekstem.
    --
    I'm telling you that the kernel is stable not because it's a kernel,
    but because I refuse to listen to arguments like this.