  • 1. Data: 2006-06-08 14:18:05
    Temat: Spółdszielnia - Wspólnota?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktoś w miarę znający się na rzeczy może mi w dwóch słowach wyjaśnić jaka
    jest różnica między Spółdzielnią a Wspólnotą? Zasady funkcjoniowania
    Spółdzielni znam dobrze, o Wspólnotach nie wiem prawie nic, poza tym, że jest
    wymóg bycia członkiem (w przeciwieństwie do Sp.).
    Zmieniam chatę i nie chcę się władować w jakieś bagno. Czy są jakieś dodatkowe
    opłaty (w SP. np. jest wpisowe i udziały...), na co trzeba uważać? Tak w dwóch
    zdaniach.

    Będę wdzięczny za pomoc

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2006-06-08 14:21:51
    Temat: Re: Spółdszielnia - Wspólnota?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Spółdszielnia

    Sorry. Ta zamiana tak mnie denerwuje, że ręce się same trzęsą.

    Czapla

  • 3. Data: 2006-06-08 14:54:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Czapla napisał(a):

> [...]
    > opłaty (w SP. np. jest wpisowe i udziały...), na co trzeba uważać? Tak w dwóch

    Przeczytaj sobie ustawę z dnia z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności
    lokali (Dz. U z 2000 roku, nr 80, poz. 903 + dalsze zmiany)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam