  • 21. Data: 2005-06-05 20:20:09
    Temat: Re: zatrzymanie sprzętu przez policj
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Mnie raczej chodzi o kompa ze konfiskuja, przeciez to dla kogos moze byc
    jego praca, niech sobie sprawdzaja na miejscu i niech spadaja!!!!

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 22. Data: 2005-06-05 20:26:44
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli praktycznie kazdego mozna pozbawic kompa na jakis czas jak go nie
    > lubisz , wystarczy donos ze cos tam ma nielegalnego i juz wiazd i
    konfiskata
    > w celu sprawdzenie, jelsi niema , oddadza pewnie ale po jakim
    > czasie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    nie oddadzą, jak trzeba to zawsze coś znajdą................
    poza tym na ten sprzęt już wiele osób czeka..............
    no chyba że ktoś wie co z tym sprzetem się dzieje /jakieś ognisko walec
    itp./
    ostatnio to znacznie grubsze rzeczy się komuś przydały w ilości ładnych parę
    kilo.
    a w zamian zostawił proszek do prania tylko z tego to jest afera na całą
    Polskę

    > chore!!!!!!!!!!!!

    chore? bynajmniej
    policja sie wywiązuje z zadań których się zobowiazała
    przyjmując korzyści materialne od ms i temu podobnych firm
    pracują dla tego co lepiej im płaci.
    jak za komuny dla każdego urzędnika ważniejsze było jego 5 złotych
    niż 1000 państwowe które miał pilnować.
    nic nowego panowie to wszystko już było
    a jak się gdzieś mylę to chętnie przeczytam sprostowanie
    i obym się mylił ale szanse marne

  • 23. Data: 2005-06-05 20:38:39
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jak maja cos znalesc na dysku skoro wszystko orginalne lub freeware, mp3
    niema, filmow niema....to co maja znalesc, no chyba ze sobie cos tam dograja
    i powiedza ze bylo i co wtedy?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 24. Data: 2005-06-05 22:04:27
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > Jak maja cos znalesc na dysku skoro wszystko orginalne lub freeware, mp3
    > niema, filmow niema....to co maja znalesc, no chyba ze sobie cos tam
    dograja
    > i powiedza ze bylo i co wtedy?

    no właśnie i co wtedy?
    w normalnym kraju nie miałbyś takich wątpliwości bo byś wiedział
    a tu........

  • 25. Data: 2005-06-05 22:23:31
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No tak tylko ze na dysku chyba wszystko co jest zainstalowane ma swoja date,
    a w razie "zabory mienia" musze dostac pokwitowanie kiedy to zostalo
    dokladnie zabrane.............
    Niema co .......wrazie co trzeba dzwonic do adwokata:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 26. Data: 2005-06-05 22:23:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "albert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dograja
    >
    > no właśnie i co wtedy?
    > w normalnym kraju nie miałbyś takich wątpliwości bo byś wiedział

    u myslacego nic wtedy bowiem zmusi do spiania zawartosci dysku.

    P.

  • 27. Data: 2005-06-05 22:28:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mnie raczej chodzi o kompa ze konfiskuja, przeciez to dla kogos moze byc
    > jego praca, niech sobie sprawdzaja na miejscu i niech spadaja!!!!

    moim zdaniem jest to zlam,anie ponizszego artykulu:

    Art. 227.
    "Przeszukanie lub zatrzymanie rzeczy powinno być dokonane zgodnie z celem
    tej czynności, z zachowaniem umiaru i poszanowania godności osób, których ta
    czynność dotyczy, oraz bez wyrządzania niepotrzebnych szkód i dolegliwości."

    - jaka jest np pozbawienie narzedzia pracy jezeli nie jest to konieczne.

    i poki nie trafia na czlowieka ktory swoja godnosc stawia na pierwszym
    miejscu
    i nie narobi szumu w okol po bezcelowym pozabwieniu go srodka pracy
    to z tym nie skoncza.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 28. Data: 2005-06-05 22:32:32
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Jacek23 wrote:
    > No tak tylko ze na dysku chyba wszystko co jest zainstalowane ma swoja date,
    > a w razie "zabory mienia" musze dostac pokwitowanie kiedy to zostalo
    > dokladnie zabrane.............

    I kazdy z tych zapisow mozna dowolnie modyfikowac :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 29. Data: 2005-06-06 07:23:23
    Temat: Re: [ot] zatrzymanie sprzętu przez policj
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 05 Jun 2005 16:30:44 +0200,
    Kira <c...@-...pl> screamed:

    > Ha! Ok, to jak fantazjujemy to ja tez :) Robie sobie kopie danych,
    > ktora wsadzam do wmurowanego w sciane tuz nad podloga porzadnego,
    > ognioodpornego sejfu, ktory nastepnie zastawiam komputerem :) Jest
    > wystarczajaco niedaleko zeby Ci teorie o odleglosciach obalic? ;)

    Ok, i jak juz po pozarze wyjmiesz te jajecznice ze swojego pieknego,
    lsniacego ognioodpornego sejfu, to co z nia zrobisz? (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 09:22:43 user up 10634 days, 21:17, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    E=Mc^5...nahhh...E=Mc^4...nahh...E=Mc^3...ah, the hell with it.

  • 30. Data: 2005-06-06 12:50:41
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jacek23" <j...@p...pl> writes:

    > Jak maja cos znalesc na dysku skoro wszystko orginalne lub freeware,
    > mp3 niema, filmow niema....to co maja znalesc, no chyba ze sobie cos
    > tam dograja i powiedza ze bylo i co wtedy?

    Tia, to tak, jak podrzucenie komuś narkotyków.