  • 1. Data: 2005-06-05 05:45:47
    Temat: wyrobienie paszportu
    Od: Graaf <g...@g...pl>

    Witam.
    Zwracam się do Was z pytanie dotyczacym wyrobienia paszportu we
    Wroclawiu. Niestety dzis niedziela rano i nie mam skad zaczerpnąc
    informacji więc pomyślałem ze ktoś z Was bedzie sie orientował.

    Mianowicie czy sprawy zwiazane ze wypelnieniem i skladaniem podania w
    biurze paszportowym może załatwiac osoba nie ubiegajaca sie o ten
    paszport (np. mama)? Czy musze to wszystko ja osobiscie zrobic?

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
    pozdrawiam, Glx