  • 1. Data: 2005-06-04 21:40:31
    Temat: z prawa pracy
    Od: "marzena " <m...@g...pl>

    Czy w 2004 roku mogłam byc zatrudniona jako ekspedientka w sklepie spoż. na
    umowe zlecenie??
    Słyszałam, że powinnam dostac od razu umowe o prace.

  • 2. Data: 2005-06-04 22:16:21
    Temat: Re: z prawa pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marzena " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w 2004 roku mogłam byc zatrudniona jako ekspedientka w sklepie
    spoż. na
    > umowe zlecenie??
    > Słyszałam, że powinnam dostac od razu umowe o prace.

    Nie znając warunków umowy, to trudno jednoznacznie powiedzieć. Ale
    biorąc pod uwagę najczęściej spotykane warunki takich umów, to spełniają
    one warunki umowy o pracę.

  • 3. Data: 2005-06-04 22:25:53
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "marzena " <m...@g...pl> naskrobał/a w

    > Czy w 2004 roku mogłam byc zatrudniona jako ekspedientka w sklepie
    > spoż. na umowe zlecenie??
    > Słyszałam, że powinnam dostac od razu umowe o prace.

    Jeżeli w tej umowie zobowiązałaś się do wykonywania pracy określonego
    rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i
    czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania Cię
    za wynagrodzeniem, to powinna to być umowa o pracę, a pracodawcy grozi
    kara grzywny.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jeszcze raz pozdrawiam, co mi zalerzyna.